Bouw nieuwe studio

Ik eet m'n prakkie wel weer koud dan...

Weer een stapje verder.
- E.e.a. aangesloten.
- Twee hardhouten multiplex deuren in de zangruimte geplaatst.

_MG_0027.jpg

_MG_0032.jpg

_MG_0039.jpg

_MG_0041.jpg

_MG_0045.jpg

zit er warmpjes bij :)

Ja, dat kleed begrijp ik ook niet.
In (akoestisch onder handen genomen) studio's zie je nooit tapijt, altijd harde vloeren.

Ik neem aan dat je wat absorptie materiaal in je plafond hebt zitten??

Hoezo niet? Dat kleed is toch kei vet! :P

Ideaal in een studio zou een goede hardhouten vloer zijn, maar dat vind ik te duur. Er lag al vloerbedekking in het pand, dus prima, kleedje erover voor het rollen met m'n bureaustoel, en voor de blote voetjes. :)

Akoestische aanpassingen moet ik nog doen.
Elke hoek krijgt basstraps van 60x200x10 cm. Achter de speakers (en de wand er tegenover) absorbers van 120x100x10 cm. Aan de zijwanden en het plafond absorbers van 100x100x5 cm. Die moet ik allemaal nog gaan maken...

vooral het 'altijd donker' principe lijkt me heerlijk, terwijl het wel een lekkere warme uitstraling heeft zo...
zoek je nog kamergenoten? :)

vooral het 'altijd donker' principe lijkt me heerlijk, terwijl het wel een lekkere warme uitstraling heeft zo...
zoek je nog kamergenoten? :)

Sorry, de zangruimte is al vergeven aan een vriend van me die zijn setupje daar neer gaat zetten... :)

Altijd donker zal wel even wennen zijn inderdaad. Dat wordt tijdens de donkere dagen waarschijnlijk helemaal geen daglicht zien.
Ik heb er nog over gedacht een lichtkoepeltje in te zetten, maar dat werd me te duur + te veel gedoe. De ruimte bevindt zich in een lichtdoorlatende loods.

Dan haal je toch gewoon voortaan op de fiets een whoppertje, 2 vliegen in 1 Clap!

Dan haal je toch gewoon voortaan op de fiets een whoppertje, 2 vliegen in 1 Clap!

Helaas nog steeds geen Burger King in Roosendaal... =(
Ik heb ze al gemaild. Ze zijn wel aan het zoeken naar nieuwe locaties, maar ze konden nog niks zeggen...

Wel zit er een goeie dönnertent op loopafstand. Broodje voor maar 2,75, goed te doen! :okdan:

Back