Bouw nieuwe studio

ook geen BK in Tilburg, erg ruk. gelukkig werk ik vlakbij station den bosch, en kan ik eens per week genieten waar jij zo gek op bent :)

erg fout, maar t blijft een lekkah broodje! WH00P WH00P! zonder kaas/ bacon/ dubbel vleesch wel te verstaan!

*BUUURP* ook na 3 uur uienlucht gegarandeerd ;) heerlijk!

gelukkig wel tapas he matthijs?! :)
was t lekker?

Weer een update!

_MG_3187.JPG

_MG_3191.JPG

IMAG0287.jpg

IMAG0295.jpg

IMAG0298.jpg

IMAG0300.jpg

Heee Bob.

Ziet er echt TOP uit man. Tijd voor binnenkort een bak koffie lijkt me, als ik dat zo zie!

goed bezig!

ik vind het altijd heel interesaant om te zien hoe velen hier met veel zorg en moeite heel mooi en strak hun
studio opzetten en bouwen.

misschien is dat iets persoonlijks maar ik vind wel de meeste ruimtes zo clean en strak dat ik daar geen noot muziek in zou kunnen maken. niet stimulerend...geef mij maar een iets wat wat levendigere chaos!

ik vind het altijd heel interesaant om te zien hoe velen hier met veel zorg en moeite heel mooi en strak hun

misschien is dat iets persoonlijks maar ik vind wel de meeste ruimtes zo clean en strak dat ik daar geen noot muziek in zou kunnen maken. niet stimulerend...geef mij maar een iets wat wat levendigere chaos!

Haha, herkenbaar. Ik leef ook graag in Chaos.
Inmiddels zijn we wat maandjes verder, de studio is helemaal klaar, moet nodig weer wat nieuwe foto's posten.

De chaos is zeker wel aanwezig inmiddels, maar wel in geordende vorm! :)

klopt. maar na een verhuizing is het na een jaartje weer in orde :)

precies!

beetje chaos/ levendigheid..maar ik ga nu ook weer niet werken tussen oude beschimmelde pizzadozen,
volle asbakken en de geur van oud bier en zweet.
ik hoop toch ook dit jaar te verhuizen en samenwonen met vriendin en dat ik dan de zolder mag omtoveren naar Synthforum-kantoor. dan zal ik er ook een nette omgeving van maken en het leven komt er vanzelf wel in.

Back