synthiaks
Gepokt en gemazeld
Geregeld! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en iemand die kan inschatten wat het oplappen van een dooie mpx 1 kost en dan ook kan repareren? omg den bosch
Hij woont net buiten Utrecht (voor een Utrechter).
En anders gewoon naar Music House in Utrecht, als je niet te veel haast hebt.
Je kunt etaion proberen (postnummer #291, twee boven die van jou). Hij woont net buiten Utrecht (voor een Utrechter).

Oh, dat is jammer. Ik betaal altijd schappelijke prijzen voor reparaties. Ik heb ze nu een E-mu E4XT Ultra ter reparatie gegeven, waarvan het moederbord kapot is.Ik heb geen haast maar ook niet zulke goede ervaringen met Music House. Kreeg na het brengen van een synth om na te kijken ineens een hele hoge reparatie rekening van ze gepresenteerd zonder dat ik daarvan op de hoogte was gebracht.
Oh, dat is jammer. Ik betaal altijd schappelijke prijzen voor reparaties. Ik heb ze nu een E-mu E4XT Ultra ter reparatie gegeven, waarvan het moederbord kapot is.

Repareren kunnen ze wel en of de hoge rekening terecht was is moelijk in te schatten. Ze hebben er ongetwijfeld wat uren aan besteed alleen de manier waarop dat ging was niet helemaal zoals het hoort. Is wel al een tijd geleden maar sindsdien ben ik er voor reparaties niet meer geweest en heb ik via dit forum hele aardige en bekwame reparateurs leren kennen die mij al met heel wat projectjes hebben geholpen![]()