Phooch, die nieuwe, U weet wel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Fijn voor je dat er waarschijnlijk nog wat te redden valt! Maar dan moet je niet alles te koop zetten als het nog werkt he! ;)

Ik zet niets meer te koop, ga gewoon behouden wat ik heb, ben tevreden wat ik nog heb en wat ik nog toegestopt krijg van mensen. Krijg dus gewoon weer een volle studio.

Phochos

mixer was idd van mij, maar ben er vanwege ruimte/studie nog niet aan toe gekomen om ook te gebruiken. Mag dus terug naar Phochos als ie em wil gebruiken.

Wedden van niet? :P

Dacht het wel. Ik heb behoorlijk wat ellende over mezelf heen getrokken de laatste jaren, dus ik ben nu gewoon tevreden met wat ik heb en wat dus goed is overgebleven wat uit de brand gekomen is.
Daarnaast krijg ik dus ook nog de PSR1D van Smackos en ga ik nog een Korg MonoTribe erbij kopen voor de sequences en effects. Verder ga ik de computer gebruiken om de partijen op te nemen in combinatie met de Boss BR8 digitale recorder.

Nee, ik heb best mooie spullen straks weer staan (hoewel sommige mensen daar anders over denken), maar wat ik nu geleerd heb bij de Bedrijfs Maatschappelijk Werkster is, dat je je niets meer moet aantrekken van mensen die vinden dat je dit of dat moet doen.

Laat me maar lekker muziek maken met de spullen die straks weer in de WAH studio staan, dan zal ik jullie eens hele mooie muziek voortoveren en zal ik laten horen dat je ook met eenvoudigere keyboards en synthmodules mooie muziek kunt maken.

Phochos:D

mixer was idd van mij, maar ben er vanwege ruimte/studie nog niet aan toe gekomen om ook te gebruiken. Mag dus terug naar Phochos als ie em wil gebruiken.

Ik moet tegen de tijd dat ik weer mijn huis in kan (op z'n vroegst eind december of anders half januari) bekijken hoeveel apparaten ik ga aansluiten in de studio en hoeveel kanalen ik dan nodig heb. Dus dat gaat nog wel even duren voordat ik dat weet.

Phochos

Ik hoor hier weer de oude Phochos.

Maar we gaan het het meemaken! :)

Heb je mijn stukjes hierboven niet gelezen dan???

Phochos

Jawel.. En ik wil niet vervelend zijn, maar je zit nu in een positie dat je niet kan kopen en verkopen.
Je hebt nu net dat ene meegemaakt en bent je nu ten volle bewust, ook heb je begeleiding dus je bent je nu extra bewust.

Maar straks woon je weer op jezelf, heb je alles weer tot je beschikking en is alles weer 'normaal'.
Het is zaak om dan niet in oude gewoonten te vallen, bewustzijn en voorspellingen op dit moment zeggen niets over hoe het straks uiteindelijk zal gaan.

Je weet het nu, maar straks moet je het waarmaken, of het straks zo gaat zijn kan je nu daarom niet met zekerheid voorspellen, daarom dat ik zei, ik hoor de oude Phochos weer, die wist ook altijd met zekerheid te zeggen wat hij behield of niet en hoe hij verder ging.

Probeer gewoon verstandig beslissingen te nemen, dan hoef je ook niet zulke stellige voornemens te hebben. :)

Jawel.. En ik wil niet vervelend zijn, maar je zit nu in een positie dat je niet kan kopen en verkopen.
Je hebt nu net dat ene meegemaakt en bent je nu ten volle bewust, ook heb je begeleiding dus je bent je nu extra bewust.

Maar straks woon je weer op jezelf, heb je alles weer tot je beschikking en is alles weer 'normaal'.
Het is zaak om op dan niet in oude gewoonten te vallen, bewustzijn en voorspellingen op dit moment zeggen niets over hoe het straks uiteindelijk zal gaan.

Je weet het nu, maar straks moet je het waarmaken, of het straks zo gaat zijn kan je nu daarom niet met zekerheid voorspellen, daarom dat ik zei, ik hoor de oude Phochos weer, die wist ook altijd met zekerheid te zeggen wat hij behield of niet en hoe hij verder ging.

Probeer gewoon verstandig beslissingen te nemen, dan hoef je ook niet zulke stellige voornemens te hebben. :)

Het wordt niet de oude situatie want ik krijg voor de komende twee jaar een budget manager die mij gaat begeleiden en helpen met de financiën. Ik moet - als ik iets wil kopen - zoiezo altijd aanvragen bij de budget-manager voor geld en dan duurt het minimaal drie dagen voor je je geld hebt. Dit geeft mij dan gelegenheid om in die drie dagen na te denken of ik hetgeen ik wil kopen wel of niet nodig heb, dus impulsieve aankopen zullen nooit meer kunnen.
En omdat ik voorlopig professionele hulp van de Bedrijfs Maatschappelijk Werkster erbij houdt, zal ik zeker uiteindelijk helemaal alleen kunnen gaan leven zonder in de oude 'ik' weer terecht te komen.

Phochos

... maar wat ik nu geleerd heb bij de Bedrijfs Maatschappelijk Werkster is, dat je je niets meer moet aantrekken van mensen die vinden dat je dit of dat moet doen...
ik zou me niets aantrekken van de BMW :D :D

Nee serieus lijkt me dat een goed advies, maar in de afgelopen jaren heb je 'hier' niet heel vaak het advies gehad dat je iets moest, het was eerder het advies om niets te doen (dus om juist niet je apparatuur te verkopen en andere terug te kopen...).

Kijk nu eens naar je gearlist en zeg me dan dat ik daar niets van de oude Phochos in terug kan zien. :D

Maar goed, jij bedoelt financieel gezien, ik bedoelde je vermogen om in de toekomst te kijken. :)

Nee, ik heb best mooie spullen straks weer staan (hoewel sommige mensen daar anders over denken), maar wat ik nu geleerd heb bij de Bedrijfs Maatschappelijk Werkster is, dat je je niets meer moet aantrekken van mensen die vinden dat je dit of dat moet doen.

maar dat deed je toch altijd al. Wij riepen altijd al dat je dingen niet moest kopen, en gelijk weer verkopen.
En nu moet je van die BMW je eigen daar niets van aantrekken, mooie boel :)

Het wordt niet de oude situatie want ik krijg voor de komende twee jaar een budget manager die mij gaat begeleiden en helpen met de financiën. Ik moet - als ik iets wil kopen - zoiezo altijd aanvragen bij de budget-manager voor geld en dan duurt het minimaal drie dagen voor je je geld hebt. Dit geeft mij dan gelegenheid om in die drie dagen na te denken of ik hetgeen ik wil kopen wel of niet nodig heb, dus impulsieve aankopen zullen nooit meer kunnen.
En omdat ik voorlopig professionele hulp van de Bedrijfs Maatschappelijk Werkster erbij houdt, zal ik zeker uiteindelijk helemaal alleen kunnen gaan leven zonder in de oude 'ik' weer terecht te komen.

Phochos

goed bezig Phochos. Een probleem oplossen begint bij 't (h)erkennen van het probleem. En als je hulp accepteert bij 't oplossen dan is het des te sneller weg.
Nu volhouden dat er een nieuwe P is opgestaan en lachen om de oude. Laat de brand maar een omslagpunt zijn. Misschien helpt 't om wat ellende van het verleden om te zetten in muziek. Dan is 't van je af en zit 't in ergens anders. De mooiste muziek komt toch vaak uit ellende voort :)

goed bezig Phochos. Een probleem oplossen begint bij 't (h)erkennen van het probleem. En als je hulp accepteert bij 't oplossen dan is het des te sneller weg.
Nu volhouden dat er een nieuwe P is opgestaan en lachen om de oude. Laat de brand maar een omslagpunt zijn. Misschien helpt 't om wat ellende van het verleden om te zetten in muziek. Dan is 't van je af en zit 't in ergens anders. De mooiste muziek komt toch vaak uit ellende voort :)

Goed idee, ik kan wel een album gaan maken met de passende titel "Fire" (en nee, het wordt geen cover van Arthur Brown zijn "Fire").

Phochos:halleluja

is t woord "meditatie" al ergens genoemd?
dat heeft overigens niks met zwevende kiezers te maken :D

Dacht het wel. Ik heb behoorlijk wat ellende over mezelf heen getrokken de laatste jaren, dus ik ben nu gewoon tevreden met wat ik heb en wat dus goed is overgebleven wat uit de brand gekomen is.
Daarnaast krijg ik dus ook nog de PSR1D van Smackos en ga ik nog een Korg MonoTribe erbij kopen voor de sequences en effects.

O jee

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back