Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Honest
Ik ben juist naar de winkel geweest.
Wat is veel?Morgen komt daar een Korg Triton Classic-rack (+uitgebreid) binnen van iemand die hem wegdoet (ivm financiële redenen). De verkoper wist de prijs nog niet, maar hij zei wel dat het niet veel ging zijn.

Origineel geplaatst door fuse
Wat is veel?
Als ik er een op Marktplaats.nl zie met een bod van 1200€ vind ik dat best wel veel. En dan nog is het een hele goede synth maar nou niet echt een beginners synth of je moet het leuk vinden om dat soort dingen uit te knutselen.
Voor dat geld kun je ook andere dingen kopen bijv software en fatsoenlijke monitor speakers.
Origineel geplaatst door olafmol
excuse me? man... uit FM7 haal je de allervetste pads, daar kan de triton echt niet in de buurt komen... maargoed..smaken verschillen..maar iedereen is het er wel over eens dat je de *allervetste* pads uit AbSynth haalt...en die kost 225 euro..vergelijk dat eens met een triton LE.... en je kan bv ook de freeware tegenhanger van absynth gebruiken: crystal .... ook pads die een triton doen verbleken...
Origineel geplaatst door Shivah
ik heb een hammerfall met multiface,en die gaat rechtstreeks de soundcraft ghost tafel in
ik luister af op mackie hr824 monitoren
Origineel geplaatst door Jack 'n Jill
We zouden natuurlijk een PEPSI-proef kunnen doen. Iemand maakt een serie wavjes, we gaan stemmen welke we denken dat er uit plugins komen welke uit hardware. Just a thought...
Origineel geplaatst door olafmol
excuse me? man... uit FM7 haal je de allervetste pads, daar kan de triton echt niet in de buurt komen...

Ik heb nog nooit een softsynth gehoord die beter klonk dan een hardware synth.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Softsynths gebruiken nogal wat van je processor. Daardoor moeten er nu eenmaal wat concessies worden gedaan. Nu vindt ik het dat als je 1 softsynth tegelijk draait dat nog wel meevalt. Maar als je er een stuk of 4 draait, dan moet je al een hele goede computer hebben. Het voordeel van een synth is dat ze allemaal een aparte processor hebben.