Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Et ging toch om mono synths die gewoon in de winkel te koop zijn toch?
Anders kunnen we zo'n beetje elke oude analoog wel afgaan... Iemand trouwens hier met de Analog soludtions leipzig. Lijkt me ook best een vet bakkie voor bass!

Is er nog iemand die de Waldorf Pulse gebruikt?

Et ging toch om mono synths die gewoon in de winkel te koop zijn toch?
Anders kunnen we zo'n beetje elke oude analoog wel afgaan... Iemand trouwens hier met de Analog soludtions leipzig. Lijkt me ook best een vet bakkie voor bass!
ik denk dat je gelijk hebt, maar er stond 'op de markt zijn' en ik denk dat de markt in oude moogs net zo levendig is als die in nieuwe.
maar goed, ik zeg het gewoon nog een keer, omdat ik m net weer even gehoord heb: ATC-1 !!!
ik ken geen synth die zoveel druk en power heeft in zijn bass en ook nog lekker rond is.
de leipzig had ik graag eens willen proberen, maar toen ik ernaar vroeg bij een winkel die analog solutions verkocht, werd me aangeraden het niet te doen.

Leo, heb je ook verschillende filters voor de ATC? en zo ja welke vindt je het best.
![]()

Ik heb de LP en de Pulse, beide super, maar de LP maakt gehakt van de Pulse imho.
Ik ben wel geïnteresseerd in verschil tussen LP en SE-1x. Heeft iemand beide?
Is de Minitaur zoveel dikker dan bovenstaande twee PatatMet?
Ik kan alleen op jijbuis video's afgaan voor de minitaur, de Se1x heb ik zelf. Maar de minitaur lijkt mij toch dikker te klinken dan de Se1x. De Se1x heeft wel veel meer mogelijkheden.
tnx!
Ik heb wel eens gespeeld met de SE1x maar nog niet vergeleken met de LP. De minitaur is iig betaalbaar.
). Misschien gewoon een quad