Furious5
ENOUGH ALREADY!
Maar... maar dat zou betekenen dat illegaal films downloaden ook niet goed is voor de film industrie Raphie ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Demian, je trekt het nu wel erg naar een macro-economisch onderbuikgevoel toe.
Zullen we ons beperken tot de feiten ipv van je toekomstvisie op de wereld?![]()

Maar... maar dat zou betekenen dat illegaal films downloaden ook niet goed is voor de film industrie Raphie ;-)
@Demian: vind je dan dat werk kunstmatig in stand moet worden gehouden ? In je voorbeeld: er is vreselijk veel werk voor ICT-ers, zelf nu tijdens deze "crisis". Mensen moeten gaan waar het werk is, zowel fysiek als geestelijk, of met andere woorden, waar iemand vroeger op het land zou werken zou hij nu opgeleid kunnen worden tot techneut - wellicht verdient dat ook beter dan op het land werken.
)Dus eigenlijk maakt deze man een product waar geen vraag naar is voor de prijs die hij ervoor wilt hebben.....marktwerking heet dat. Kut voor zijn investering, hopelijk leert hij ervan.

Ja nog zo een leuk iets, ik betaal verplicht mee aan een product wat ik niet download.........
Wat bedoel je met je laatste zin?
voor films en muziek betalen we in nederland de copieerheffing en daarmee is het voor consumenten klaar.
Daar zat ik ook nog aan te denken..........maar je weet hoe de pappenheimers zijn, die vergeten vast wat ze eerder gezegd hebben.
voor films en muziek betalen we in nederland de copieerheffing en daarmee is het voor consumenten klaar. .
Of net lullen hoe het uitkomt.
)voor films en muziek betalen we in nederland de copieerheffing en daarmee is het voor consumenten klaar.