DigiLoog
Ouwe rot
madonna basjes waren vooral jupiter 8/mks 80
Yep, vooral de SUPER JUPITER, gebruikt in bijna al haar hits.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
madonna basjes waren vooral jupiter 8/mks 80
Ik ben een Vintage-board op het spoor, bieden vanaf 1 euro. Kijken wat die uiteindelijk gaat kosten...
Met die golfvormen kun je heel veel 80-ties klanken maken.
Wat de JV-80 betreft: die heeft eigenlijk nog meer dan de Korg M-1 het geluid van de nineties bepaald; dus dat is geen verkeerde aanvulling, om ook de nineties aan te kunnen. Als ik de Youtube-filmpjes bekijk, is het weer een heerlijk thuiskomen. De JV-880 is in het verleden altijd de basis geweest van mijn setup. Die over-the-top-klanken vind je niet meer in een synth van na 1995. Tegenwoordig klinkt alles keuriger en kleiner.
Allround voor no-budget: daar heb je geen planken van duizenden euro's voor nodig. De originele artiesten gebruikten ook niet het nieuwste materiaal...![]()
of is "softsynth" als vloeken in de kerk? lol
...
Koop een laptop en installeer Reason... met een hele stapel softsynths (Fairlight XXL niet vergeten).... of is "softsynth" als vloeken in de kerk? lol
Da's vloeken in de kerk ja want in de jaren 80 waren er nog geen laptops.

Het zal een hoop werk geweest zijn maar er vast mensen die in de jaren tachtig op een laptop muziek hebben gemaakt: http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_laptopsDa's vloeken in de kerk ja want in de jaren 80 waren er nog geen laptops.

ESQ1
Is er een synth nog niet genoemd?
Maar goed, de vraag is ook zo open dat dit wel te verwachten was.