de sfeer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
je hoeveelheid post geeft je geen status. De aard van je post wel....

Ik mis nog politiestaat en repressie in sommige lijstjes.

nou dat word nog wat met 20.000 leden die zich inschrijven en nooit wat posten...
daar heb je ook echt wat aan

Is er dan echt NIEMAND die Hitler in zn reactie kan verwerken? Wat is dit voor een forum...

Praat gewoon voor jezelf, Bass, niet voor "wij" en "iedereen". Dank je.

Daarbij is de discussie over "vrijheid van meningsuiting" en "openbaar" en "ik heb het recht" wel weer erg afgezaagd (en een beetje dom).
Zoals echt niet voor de eerste keer geschreven: dit forum is geen democratie, geen vereniging met ledenraadpleging, geen bedrijf met aandeelhouders. Dit is in feite iemands privé forum waar je te gast bent (als je daarvoor kiest).
Vrijheid van meningsuiting betekent hoogstens dat je vrij bent om op straat (of op je *eigen* privé forum) te zeggen wat je wilt.
En trouwens, zelf op straat hoef je tegenwoordig niet bij de verkeerde aan te komen met een grote waffel en een beroep op je rechten.

Dat je jezelf rechten toekent (en nog meer omdat je blijkbaar "oude garde" bent) is je eigen misvatting en overschatting van jouw plaats op dit forum, niets meer dan dat.
Dit is internet, jongen, morgen is iedereen dit soort geblaat weer vergeten.
Het is potdomme geen hoogdravende literatuur die er op dit forum wordt geplaatst, het is geneuzel in de marge.
Leer toch es een beetje relativeren.

leuk een prive forum, een forum met alleen jezelf als lid... :okdan:

goede bijdrages aan de sfeer weer, als je net terugkomt van het eten.
jongens toch :stupid
wat een kinderlijk baas boven baas gedoe,
zou een vorm van oplossingsgericht denken niet eens wat beter zijn ?
zielig , alweer een keertje

goede bijdrages aan de sfeer weer, als je net terugkomt van het eten.
jongens toch :stupid
wat een kinderlijk baas boven baas gedoe,
zou een vorm van oplossingsgericht denken niet eens wat beter zijn ?
zielig , alweer een keertje

wij kunnen dit niet oplossen zolang de betreffende mods in een ivoren toren zitten...
als je iets concreets vraagt krijg je alleen maar ontwijkende antwoorden

Ik zou voor straf een boycot instellen. Dat zal ons (gewone leden incluis) leren!

Nee, je krijgt een prima antword bass. Dat het jou gewoon geen hol aan gaat. Ook al heb je 1764789 posts.
Helemaal eens met hanz trouwens. Get a life lui. En helaas ben je dus OOK HIER niet belangrijk hehe. Diva shizzl. Kijk es naar jezelf en je relatie met dit forum

Ook al gaan alle ouwe rotten nu weg, sf blijft wel door keutelen.

Ja, het keutelt lekker hier. Ik ga ook maar wat eten. Tsjongejongejonge...

Ja, het keutelt lekker hier. Ik ga ook maar wat eten. Tsjongejongejonge...

Tja kan je vervelend vinden maar zo is het wel, sf hangt niet aan elkaar van 10 leden.

de mensen die zich hier een beetje denken te kunnen verkeukelen en anderen zo te kunnen benaderen zoals schrijver foetsj zouden misschien eens hulp kunnen zoeken.
ik denk dat het forum niet veel leuker wordt met de mensen die er nu uitgewerkt worden.
het percentage klojo's zal alleen fors toenemen.
nog meer zeikertjes over markthandelaren, analoog versus vintage , en nog meer grof taalgebruik tegen medeforumleden.je kan wel schrootjes hebben , het blijft een plank voor de kop
arm synthforum, in navolging van j.baars, 6 en wie nog volgt: jongens adie !
polariseer lekker verder, ik heb m'n best gedaan te lijmen, maar mis de kleefkracht

Ik had het meer over mijn berisping. Maar dat terzijde. Indische buurt, deux points!

Je hebt niet je best gedaan om te lijmen
En je bent de zoveelste die zn emotie verkeer interpreteert
Hoe is t toch mogelijk dat iemand zich niet kan handhaven op sf.
Of t zo ver laat komen als dit. Kijk s ff reeel naar de situatie en probeer je s een keer in te leven in de andere kant van het verhaal.. En dicht jezelf niet zo'n positie en rechten toe

Edit.. Overigens weet ik NIETS van de situatie met 6 en heb daar ook geen enkele mening over.
Maar dat verhaal halen altijd. Dat loopt altijd uit op gezeik omdat je t verhaal niet krijgt en men altijd net zo lang blijft doorzeiken tot het een mooie bende wordt. Dit forum zou het prima zonder mij kunnen, maar ook prima zonder andere lui die sf als een huiskamer zien en er daardoor wat rondhangen. En hoe ik mensen benader vinden mensen idd vaak arieleks omdat ik graag benadruk waar het mis gaat.
Mensen moeten zich niet zo achterlijk belangrijk vinden.
Graag wijzen mensen met hun vingertjes naar de mods en vragen zich never nooit af of het ook ergens anders mis zou kunnen zijn gegaan.
Het forum is juist geen speeltuin
Het is niet voor niks dat een forum een forum heet en een speeltuin een speeltuin

Laatst gewijzigd:
Ik zou voor straf een boycot instellen. Dat zal ons (gewone leden incluis) leren!
HANZ <----------------------------------> BASS
attachment.php

Nou gezellig of niet jongens. hehe

Attachments

• Afbeelding 31.jpg
    Afbeelding 31.jpg
    32,3 KB · Bekeken: 140
Laatst gewijzigd:
Even resume, we zouden 6 graag terugzien, neem dat mee bij het overwegen van, komt er toch nog iets positiefs uit deze ontsporende thread. Eten stellen we even uit, eerst maar even de was uit de droger.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back