Je hebt pas veel synths als........

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door cloudman
:o:

you're right...

:slotje:

[reboot]

je hebt pas veel synths... als je ze meebrengt naar je werk om dat er op je bureau daar nog plaats is?

ga aub niet om slotjes vragen in een thread, heeft toch geen zin.
als jij vind dat een thread op slot moet, stuur dan een mail of PB naar de moderator van het betreffende forum.

Als de zangers per koerier moet vragen wanneer ze mag beginnen met inzingen.
Als je de horizon kun zien in de Studio
Als het opstarten van je computer langer duurt dan 24 uur.

Als de goudprijs vertienvoudigd omdat jij bijna al het goud ter wereld nodig hebt voor aansluitingen en patch matrixen.
Als er geen tropisch regenwoud meer is, omdat jij al je synths met houtenzijkanten hebt voorzien.

Als je een control room met 54 30" plasmaschermen alleen om al je ebay biddings realtime te volgen.

als ze vanuit de space-shuttle je studiolichtjes zien....

Origineel geplaatst door gemmetje
.....als je praktisch gezien al een tijdje samenwoont met een vrouwtje met een groot hoekhuis, maar nog steeds je eigen woonruimte aanhoudt omdat je anders je synth's niet kwijtkunt........

(.....en ja, ik spreek uit ervaring.......)

Dat is bij mij dus hetzelfde geval!!!;)

Dat is bij mij dus hetzelfde geval!!!

Zolang het maar niet dezelfde vrouw is......

Je zal vast een aardige vent zijn, maar heb weinig zin om in jou pap te gaan liggen roeren...

Je zal vast een aardige vent zijn, maar heb weinig zin om in jou pap te gaan liggen roeren...

ojee

meesterlijke uitspraak ik kom nie meer bij hier
:dubbel:

je hebt pas veel synths als je zolang bezig bent met alles aanzetten dat je het spelen verleert in de tussentijd.

... als je het complete St. Pieterplein in Rome kunt plaveien met alle witte en zwarten toetsen van je synths

... je de omheining kunt bouwen van alle overgebleven knopjes

... als je zodanig veel gratis cubase versies met je hardware bijkreeg dat je er je tuinhuis mee behangen hebt :)

...de kamertemperatuur direct 20 graden stijgt als je ze aanzet
...je driekwart maar in de doos laat zitten omdat ze toch niet passen in je studio (dit heeft Vangelis dus écht gedaan bij één van zijn verhuizingen van studio... :stupid )

je niet meer weet waar alle aan knoppen zitten en jaren bezig bent in de bibliotheek de manuals terug te vinden

Je hebt pas veel synths als....

Je hebt pas veel synths als....

Je het V.A.B. (Vehicle Assembly Building) op Cape Canaveral als studio moet gaan gebruiken en dan nog plek tekort komt.

... je hebt pas echt veel synths als er zodanig veel kabels liggen dat het een enorm 3D spinneweb wordt
waardoor het levensgevaarlijk wordt om de studio binnen te komen en waardoor je dan uiteindelijk
er toch maar veilig uit weg blijft... ;{

:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back