Je hebt pas veel synths als........

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door cyan_circle
... als je 's ochtends opstaat en er 'cutoff' en 'resonance' in spiegelbeeld op je wang gedrukt staat

Maar is wel een goeie! :halleluja

Origineel geplaatst door bambamstudio
dan ben je in slaap gevallen op je synth, daar hoef je niet veel synths voor te hebben.....

leuk man, mensen die grappen gaan analyseren...:erm:
dan kan ik 'm nog wel verder ontkrachten: cutoff en resonance zijn geschreven met wrijflettertjes en kunnen onmogelijk in je wang drukken.

*zucht*

Als je jezelf zoveel mogelijk op een synth wilt laten lijken zodat je je nog verbondener voelt aan je verzameling.
(dan ben je ook toe aan een lange (en vooral rustige) vakantie)

Als je je kat TeeBie noemt. ;)

.....als je praktisch gezien al een tijdje samenwoont met een vrouwtje met een groot hoekhuis, maar nog steeds je eigen woonruimte aanhoudt omdat je anders je synth's niet kwijtkunt........

(.....en ja, ik spreek uit ervaring.......)

als je een hele boekenkast kan vullen met handleidingen
als je Michael Leicher heet
als vintagesynth.com je gearlist is

... als je 's ochtends opstaat en er 'cutoff' en 'resonance' in spiegelbeeld op je wang gedrukt staat

Je hebt pas veel synths als er alleen maar plaats overblijft om in slaap te vallen óp je synths...
:D :P

....als je vriendin zegt : zij eruit of ik eruit !

Origineel geplaatst door cloudman
Je hebt pas veel synths als er alleen maar plaats overblijft om in slaap te vallen óp je synths...
:D :P

eh... dat was dus de bedoeling achter de grap, ja.

Nou ja, zo erg is het ook weer niet met mij. Maar op synths slapen is niet lekker hoor. Dat ligt voor geen ene meter.

Je trouwens ook te veel synths als de fabrikanten jouw gaan vragen voor onderdelen te kunnen leveren.

......als je Pierre Steltenpool heet. Hij staat op 82 stuks momenteel..........
Ga zo door Pierre! Prachtige collectie! :okdan:

eh... dat was dus de bedoeling achter de grap, ja.

blijkbaar is het nodig voor de mensen van dit forum om toch nog maar eens de pointe uit te leggen... daarmee...

je hebt pas veel synths en bent er vaak mee bezig als je moppen over synths niet meer kan
aprecieren...

:duivels:

Origineel geplaatst door Slipperman
of als de grote lijnen van mijn replys worden verkracht en opnieuw worden gepost en we dus op in feite de zelfde "grap" blijven teren ;)

:o:

you're right...

:slotje:

[reboot]

je hebt pas veel synths... als je ze meebrengt naar je werk om dat er op je bureau daar nog plaats is?

je hebt pas veel synths..........als je geen tijd meer hebt om op forums rond te hangen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back