Wat is er aan de hand?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Waarom worden er topics gedelete op het moment?

Zat net ergens een reply te posten is het topic verdwenen...
Ik vind dat erg raar.

Daarom? Bass heeft weer last van het weer denk ik. Sorrie. Ik kon het niet aanzien. Het was een soort van maatschappelijk werk op psych niveau.

was gewoon benieuwd niets meer en niets minder

Da ken je zelf toch ook wel raaie heh..

Als er ergens een forum is dat niet zomaar topics weg maakt is het dit forum wel..

er zijn zat topics die maar door en doorgaan en nergens naartoe gaan..

maargoed ik snap niet zo goed waarom vragen van leden omtrent het verwijderen en dichtdoen van threads meteen gezien wordt als een soort van aanval op de mods terwijl mensen gewoon meer info zouden willen daarover.

ik ben wellicht niet de enige hier die iets meer zou willen weten lijkt mij

Op zich vind ik het vreemd dat er topics zijn waar duidelijk de moderator aan de slag kan gaan dicht gezet en onzichtbaar gemaakt worden.
Spreek dan degene aan die vreemd doen en haal alle zooi weg.

Dat topic was dan uiteindelijk vrijwel helemaal weg geweest... we zijn geen poets hoeren :D

Vervelen jullie je ofzo? Ga muziek maken man :P

Of beats voor een ander..

En voor je't weet is deze ook weg }:|

Dat zou best wel eens kunnen... had er ook al aan gedacht.

Ik kan nog enigszins begrijpen dat the originele thread waar Bas naar vroeg is gesloten/verwijderd, maar om dan ook vragen erover te verwijderen, dat lijkt mij wel wat op een partijtje mondsnoeren.
Een gewoon antwoord had ook kunnen volstaan, zelfs al was het "daar kunnen we verder niks over zeggen...".

Mvg.

CoolRunning

Niemand heeft hier iets weg gehaald hoor.

Maar goed joh, wat jullie willen. Ik zal hem samenvoegen met deze. Kunnen jullie lekker met zijn allen gaan werken aan complot theorieën enzo...

Een gewoon antwoord had ook kunnen volstaan, zelfs al was het "daar kunnen we verder niks over zeggen...".

En als ik hem terug zet, en men neemt geen genoegen met dat antwoord, krijg jij een permaban goed :duivels:

Nou, Bass en jij zijn de enige twee leden die in Bass zijn draad gereageerd hadden. Schrijf het nog maar een keertje op. Terug halen kost me te veel moeite. Ga anders iets nuttigs doen met je avond i.p.v. Je druk maken over een verdwenen topic waar jullie zelf een aandeel in hadden coole meneer en Bass..

Je moet eens weten hoe vaak ik een PB heb gehad van mensen die gedeactiveerd lezen i.p.v. gedearchiveerd.. :kont:

Ja inderdaad. Ik zat al op je te wachten. Loop even over Bass heen wil je.

Je moet eens weten hoe vaak ik een PB heb gehad van mensen die gedeactiveerd lezen i.p.v. gedearchiveerd.. :kont:

Ik bedoel het niet rot hoor......vraag mezelf gewoon af waarom iets wrg is. modereren kan toch ook. Er zijn zat topics die dan weg zouden mogen, maar ik ging er altijd vanuit dat dit niet normaal is....tot vandaag.
Pure interesse.....dearchiveren is de bom;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back