Wat is er aan de hand?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
er wordt gewoon een vraag gesteld over een verdwenen topic en meteen wordt er met modder gegooid waarom is dat?

Bass, ik heb jou topic weg gehaald, precies om wat Fjoesz nu gaat doen, samen met de rest van de leden.

Jou feesje bij deze. Veel plezier ermee. Ik ga poepen.

Dat sowieso. Zombo, zonder kom ik m'n bed net meer uit.

poepen of poppen ?
maar daar was al een ander topic recent over toch.
ik ga pitten jongens, cheers tot murgen

Heheh

Nou, Bass en jij zijn de enige twee leden die in Bass zijn draad gereageerd hadden. Schrijf het nog maar een keertje op. Terug halen kost me te veel moeite. Ga anders iets nuttigs doen met je avond i.p.v. Je druk maken over een verdwenen topic waar jullie zelf een aandeel in hadden coole meneer en Bass..

Leuk antwoord. Misschien eens lekker diep ademhalen, en het allemaal nog maar eens nalezen?

Persoonlijk heb ik me echt niet ergens druk om gemaakt, en doe dat nog steeds niet. Maak verder zelf ook wel lekker uit wat ik met mijn tijd doe.

Je weet trouwens zelf ook wel dat ik het niet nog een keertje ga opschrijven, vooral wanneer het duidelijk wordt door je bijdehante antwoord dat je het erg nodig vindt om moderatortje te spelen, en je druk te maken over een paar vragen die gesteld worden.

Mvg.

CoolRunning

Laatst gewijzigd:
o wat ging ik doen dan?

coole rennings maak je niet druk he!

Ik hoef toch niet wéér Andre Rieu videos te gaan posten hoop ik?

Redenen waarom topics weggemodereerd kunnen worden:

1. Off topic voor dit forum
2. Topic is ontspoord of dreigt te ontsporen
3. Topic is in strijd met forumregels
4. Wangedrag forumlid

In alle gevallen kan er bij vragen contact gezocht worden met een moderator, echter hoeft een moderator een modactie niet te verantwoorden.

Verder wil ik wel kwijt dat de in dit topic vertoonde manier van reageren van een moderator niet de juiste is. Die discussie voeren wij echter verder intern.

Verder wil ik wel kwijt dat de in dit topic vertoonde manier van reageren van een moderator niet de juiste is. .

Dat geldt in nog veel hogere mate voor wat jij als mod hier schrijft. Voeg de daad bij het woord en bespreek dat onderling, niet hier.
Verder mag deze draad van mij direct op slot. :slotje:

wat fijn dat dat mag van jou waveguide. het lijkt zelfs verder te gaan. niet alleen dat het mag van je, maar dat het ook je wens is. waar komt die wens vandaan? zit het je in de weg op een of andere manier? of wil je je graag presenteren als iemand die het forum schoon wil hebben, die echt wel weet hoe t moet allemaal?
Ik vind de tegemoetkoming van acid wel een aardig gebaar. dat geeft maar weer aan dat we hier met mensen bij elkaar zitten, vind je niet?

Laatst gewijzigd:
Verder wil ik wel kwijt dat de in dit topic vertoonde manier van reageren van een moderator niet de juiste is. Die discussie voeren wij echter verder intern.

lijkt me inderdaad de enige juiste weg, dus ook niet zo'n opmerkingen erbij, ondergraaf je je eigen geloofwaardigheid mee...

wat fijn dat dat mag van jou waveguide. het lijkt zelfs verder te gaan. niet alleen dat het mag van je, maar dat het ook je wens is. waar komt die wens vandaan? zit het je in de weg op een of andere manier? of wil je je graag presenteren als iemand die het forum schoon wil hebben, die echt wel weet hoe t moet allemaal?
Ik vind de tegemoetkoming van acid wel een aardig gebaar. dat geeft maar weer aan dat we hier met mensen bij elkaar zitten, vind je niet?

waarom vraag je altijd zo veel?
volg je een thuiscursus psycholoog van de LOI?
of heb je zelf geen antwoorden gewoon?

:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back