Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nou, Bass en jij zijn de enige twee leden die in Bass zijn draad gereageerd hadden. Schrijf het nog maar een keertje op. Terug halen kost me te veel moeite. Ga anders iets nuttigs doen met je avond i.p.v. Je druk maken over een verdwenen topic waar jullie zelf een aandeel in hadden coole meneer en Bass..
Verder wil ik wel kwijt dat de in dit topic vertoonde manier van reageren van een moderator niet de juiste is. .

Verder wil ik wel kwijt dat de in dit topic vertoonde manier van reageren van een moderator niet de juiste is. Die discussie voeren wij echter verder intern.
Ik ga poepen.
wat fijn dat dat mag van jou waveguide. het lijkt zelfs verder te gaan. niet alleen dat het mag van je, maar dat het ook je wens is. waar komt die wens vandaan? zit het je in de weg op een of andere manier? of wil je je graag presenteren als iemand die het forum schoon wil hebben, die echt wel weet hoe t moet allemaal?
Ik vind de tegemoetkoming van acid wel een aardig gebaar. dat geeft maar weer aan dat we hier met mensen bij elkaar zitten, vind je niet?

Moet jij ook poepen Bass?