Van Trol naar Mod

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Gezien het feit dat Fjoesz de draad niet dicht kan gooien en voor het weer een eindeloos escalerende bezigheid gaat worden en ook aangezien alles "volgens mij" wel duidelijk is lijkt "mij" dat een goed voorstel :)

* IMO en een voorstel dus (leven in een democratie) * soort van :D

Het is altijd hetzelfde verhaal, je hijackt topics met je mening en trekt dan het topic volledig naar jouw toe. Er is geen discussie mogelijk als je niet wil luisteren naar argumenten van andere mensen. Dat ik of iemand dan persoonlijk aanvalt is een kwestie van tijd. Ik ben bereid het niet meer te doen, maar dan moet er ook iets van jouw kant komen.
tegen wie heb je het eigenlijk?
of was het retorisch bedoeld ?
interessante ontwikkeling alweer..

Fjoesz mijn comments gingen overigens niet over jou, jij bent wel zéér scherp, hebt een botte mening, maar nooit zonder fatsoen. voel je dus over mijn post hierboven niet aangesproken, het gaat om het rancuneuze "next level" gedrag, wat bij sommigen gewoon getolereerd wordt.

Dit topic is een schoolvoorbeeld van de reden waarom ik reageer zoals ik reageer.
Meer dan eens resulteerd de discussie aangaan met een lid in een "never ending story" waarbij eigenlijk niets wat wordt gezegd nog aankomt en het eindresultaat niet meer is dan het heen en weer schieten van argumenten.

Het feit dat een moderator ingrijpt wil natuurlijk al zeggen dat er ergens iets mis is gegaan. Als moderator kun je dan een aantal oplossingen kiezen. Ik kies het liefst voor een poging tot het aanbrengen van zelfreflectie ook al vinden sommige mensen dit (overduidelijk) erg moeilijk om mee om te gaan. Zelfreflectie geeft een lid echter wel de optie zichzelf te corrigeren en zorgt ervoor dat een topic kan blijven bestaan.
Een andere optie is het topic sluiten of zelfs verwijderen en dit kan nooit een doelstelling zijn.

De mening van 1 of 2 personen over de manier van modereren is onderschikt aan wat het beste is voor het forum.

Ook in dit topic ligt de "never ending story" al geruime tijd op de loer.

oke:koffie:

charlton%2B002.JPG

volgens mij heb jij mijn complete reply naar MLB over het hoofd gezein?
tis verder geen never ending story, staat toch heel duidelijk in wat ik deed en niet meer doe. Dus laten we het er maar op houden that we agree to dissagree, hoeven ook niet te veel woorden aan vuil te maken verder, ik maak geen beleid, maar ben slechts te gast.

Dit topic is een schoolvoorbeeld van de reden waarom ik reageer zoals ik reageer.
Meer dan eens resulteerd de discussie aangaan met een lid in een "never ending story" waarbij eigenlijk niets wat wordt gezegd nog aankomt en het eindresultaat niet meer is dan het heen en weer schieten van argumenten.

Het feit dat een moderator ingrijpt wil natuurlijk al zeggen dat er ergens iets mis is gegaan. Als moderator kun je dan een aantal oplossingen kiezen. Ik kies het liefst voor een poging tot het aanbrengen van zelfreflectie ook al vinden sommige mensen dit (overduidelijk) erg moeilijk om mee om te gaan. Zelfreflectie geeft een lid echter wel de optie zichzelf te corrigeren en zorgt ervoor dat een topic kan blijven bestaan.
Een andere optie is het topic sluiten of zelfs verwijderen en dit kan nooit een doelstelling zijn.

De mening van 1 of 2 personen over de manier van modereren is onderschikt aan wat het beste is voor het forum.

Ook in dit topic ligt de "never ending story" al geruime tijd op de loer.

.... Het is wel mooi zo. Ik ga zelf deze draad niet dichtgooien omdat ik onderwerp van gesprek ben, maar het lijkt me dat dat wel moet gebeuren.

Juist , en dat is dus nu gebeurt.
Als er nog vragen of opmerkingen [oud zeer] zijn , kan men via p.b of mail de dienstdoende moderator benaderen.
Eventuele vervolgtopics op deze word gezien als sfeerbepalend, en word vanuit het modteam desbetreffend gemodereerd.

En nu we toch plaatjes aan het plaatsen zijn, vond ik deze hierop wel passend.

3626144002_b7e3e58e11_z.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back