Roland Aira

Uit allebei valt geen fatsoenlijke quijada te halen.

Dat is waar.
Wat mij betreft is er daarom nog wel markt voor een Volca Minipops. :)

goed, misschien is het nu weer eens tijd om na die meer dan 200 posts van ongeveer 5 man hoe erg het leven met een aira allemaal wel niet is om weer eens de mensen aan het woord te laten die wel blij zijn met hun aira serie. Dus kom maar op met de demos, tips of enthousiaste verhalen.

Ik zal zelf wel beginnen :D Hier een live jam van mij in de ambient stijl die ik gisteravond even opgenomen heb:
Roland Aira TR-8 TB-3 Ableton Push Ambient Live Jam - YouTube

Ha, doet me denken aan Jon en Vangelis :D

de TR-8 output staat trouwens default op high, op low is de headroom al stukken beter ;)

Hey guys, is het misschien niet handig om een TR-8 tips en tricks draadje te openen waarin in 1 oogopslag de tips staan aangezien de handleiding eh "gebrek aan" natuurlijk niet echt juh van Hetty Heyting is.

* en natuurlijk verschoond blijven van discussies :)

zo dat ging snel, de 303's zijn nu al gedaald tot 500 euro :dubbel:
vast ende zeker alleen vandaag geldig!

Hey guys, is het misschien niet handig om een TR-8 tips en tricks draadje te openen waarin in 1 oogopslag de tips staan aangezien de handleiding eh "gebrek aan" natuurlijk niet echt juh van Hetty Heyting is.

* en natuurlijk verschoond blijven van discussies :)

Goed idee :)

Ik wil wel zo'n draadje starten, is er een mogelijkheid dat we een thread kunnen starten waar de 'edit' mogelijkheid niet na X minuten wordt geblokkeerd zodat er info aan de eerste post toegevoegd kan worden?

Goed idee :)

Ik wil wel zo'n draadje starten, is er een mogelijkheid dat we een thread kunnen starten waar de 'edit' mogelijkheid niet na X minuten wordt geblokkeerd zodat er info aan de eerste post toegevoegd kan worden?

eerlijk gezegd denk ik dat dat niet zoveel zin heeft, dit is al de tweede aira thread die min of meer op dezelfde discussie manier verziekt is en waar de echte liefhebbers nog nauwelijks in posten. Een derde aira thread zal waarschijnlijk dezelfde kant opgaan op dit forum, dus ik zou het zo laten en dood laten bloeden.

Overigens is er een enorme hoeveelheid aira tips en tricks te vinden op de buitenlandse forums, dus de info is nu ook al wel beschikbaar als je er naar op zoek bent.

Daarom ook een verschoonde draad gezien alle gegeven info verloren gaat in eindeloze discussies die niets toevoegen aan de bruikbaarheid.... mijn vraag is of iemand dat kan doen of dat het mogelijk is (kijk hierbij ook even lief naar de moderators)

De ik vindt dit en dat discussies ben ik wel een klein beetje zat aan het worden.

Ja, ben het met je eens dat er op buitenlandse fora ook dingen te vinden zijn maar zou het niet handiger zijn om dit gewoon hier in 1 draad te kunnen samenvatten :)

oeverloos gelul omtrent pracht mooi spul
ik denk dat ik men abonnement op deze thread opzeg.
voegt voor mij niks meer toe.

Nou!!!

Het gras is altijd groener bij de buren. andere forums

Mijn ervaring is dat er twee type mens zijn, 1 vindt het hartstikke leuk omdat hij een sound maakt die erg "in" is (gepolijst). En dat zet mensen aan het denken. en 2 vindt het net niets omdat het en beetje te strak klinkt en geen root heeft waar op het geheel gebaseerd is.

Kon het niet laten, toch ook maar ff een tr8 besteld.
Toch het best om het zelf ff allemAal te beluisteren.

eerlijk gezegd denk ik dat dat niet zoveel zin heeft, dit is al de tweede aira thread die min of meer op dezelfde discussie manier verziekt is en waar de echte liefhebbers nog nauwelijks in posten. Een derde aira thread zal waarschijnlijk dezelfde kant opgaan op dit forum, dus ik zou het zo laten en dood laten bloeden.

Overigens is er een enorme hoeveelheid aira tips en tricks te vinden op de buitenlandse forums, dus de info is nu ook al wel beschikbaar als je er naar op zoek bent.

Verziekt? Sinds wanneer en waar is deze thread "verziekt" dan? Ik zie 30 pagina's aan gelul en discussie, maar ja, de hele SF database zit daar vol mee dus ik zie het probleem niet Quif.

anders moet je maar ff op gearslutz kijken daar zitten ze al op de 376 pagina's geloof ik 8D

Back