Ik vind het altijd wel mooi, hoe jij de gemoederen weer even tempert en de realiteit laat zien
van digitale signaal processing!
Misschien is de afschuw van sommigen mbt digitale technieken wel enkel gerelateerd aan "niet goed zijn in wiskunde"? Misschien is het wel zo banaal.
De mens is namelijk erg gevoelig voor emotie, en niet rationaliteit.
Hehehe emotie is vaak een boosdoener idd. Dat zie je hier qua status quo maar al te goed
Maar ik ga vooral af op mijn observaties uit de echte wereld. Niet alleen vanuit een wiskundige benadering, die analoog, maar dus niet het zelfde is als de realiteit

En ik ben juist VOOR digitaal. Als je dat niet hier uit kan destilleren snap je mijn hele betoog niet

Maar ik weet weinig van floating point. Dat zou evt voor een grote resolutie van tussenwaardes kunnen zorgen.
Ik spreek jullie wel over 10 jaar. Als er op 128 bit gesummed word. 32 bit werd xx jaar geleden ook als overdreven gezien. Of waarom zou je altijd en overal bereikbaar willen zijn? De meute kan gewoon weg niet vooruit kijken of futurologisch redeneren.
Al is mijn betoog juist pure wiskunde.
Verder laat ik het hierbij want het dogmatische begint een beetje de overhand te nemen vanuit beide kampen