SoundCloud begint me te irriteren

Ik merk vandaag dat SC tering werkt op de mac als ik safari gebruik. Mijn track is nog steeds niet online, en andere mensen hun tracks spelen en zappen in de track geeft strandbal. Comment schrijven is onmogelijk. in Firefox werkt 't prima.
Nog mensen hier die safari gebruiken als browser? Is zo erg, vandaag dat 't onwerkbaar is.

Nope, geen last van

na een uur staat mijn track nog als 'being processed' - opnieuw opgeladen. Safari 'opnieuw ingesteld' - en nu dan maar geduld zeker?
EDIT: hehe het is dit keer geluk na 5 minuten ipv één uur en nog niet. :)

Ik krijg de hele tijd berichten dat mijn muziek zo goed is dat ik maar soundcloud automator moet gebruiken om mijn plays op te krikken,,,

Ik reply dan heel netjes : f*ck *off!

Ja idd soundcloud word echt wel minder leuk.

@Klinkske: Had paar dagen terug hetzelfde... toen de track opnieuw geupt.. ging 't wel goed.

Gisterenavond kon ik trouwens paar uur lang niet in mijn inbox komen... maar verder geen wolkje aan de lucht :D
tja.. idd wat PWM zegt.. computers...

Iemand sinds kort ook die toewijzing van "recommended" tracks opgevallen? Eindelijk nieuwe muziek.. iig geen tracks die je zelf geliked hebt :)

Maar wat een vage shizzle wordt er aangekoppeld.. related??.. ja zeker :D Ik luisterde mijn laatste creatie en toen kwam deze ineens daarna :mega:

https://soundcloud.com/kayfaraday/puritybrkr

Tegenwoordig moet je als (beginnend) muzikant actief zijn op Youtube, Soundcloud, Bandcamp, Twitter, Instagram, Facebook, iTunes, Google Play, Amazon, Spotify, Shazam, Google+, Last.FM, Tumblr, Reddit, Blogtalkradio, Wordpress, Fiverr, Foursquare, Pinterest, eBlogger, LinkedIn, Blogster, Friendfeed, Vimeo, VK, Flickr, MySpace en Hyves om ook maar een paar luisteraars te kunnen bereiken.

Tegenwoordig ben je meer bezig met social media dan met muziek maken..... Ondanks dat Soundcloud verre van ideaal werkt heb ik het wel nodig!
Je bent synthforum.nl vergeten.
:D

Iemand sinds kort ook die toewijzing van "recommended" tracks opgevallen? Eindelijk nieuwe muziek.. iig geen tracks die je zelf geliked hebt :)

Maar wat een vage shizzle wordt er aangekoppeld.. related??.. ja zeker :D Ik luisterde mijn laatste creatie en toen kwam deze ineens daarna :mega:

https://soundcloud.com/kayfaraday/puritybrkr

:D, man, dit maakte mijn dag. Een goede 15 minuten staan lachen hiero.
Lijkt eerder een track voor die draad van Zes(6Track), K*tdraad.

:D, man, dit maakte mijn dag. Een goede 15 minuten staan lachen hiero.
Lijkt eerder een track voor die draad van Zes(6Track), K*tdraad.

:D hehe.. moest er ook erg om lachen ja. ..en hoog geslachtsorgaangehalte ook :)
Penis! Penis! Penis!

Mijn meest recente trackje wil maar niet op mijn profiel verschijnen...

https://soundcloud.com/scepticist

Dus heb ik even per Twitter contact opgenomen.
En het valt me op dat mijn tweets daarover niet in de algemene timeline opduiken.. :-)

Inmiddels antwoord gekregen van de allervriendelijkste @SCsupport. Het probleem zou opgelost moeten zijn!
Kan ik gelukkig weer opgelucht ademhalen... :-)

:W

Ben er zelf klaar mee.. Constant spam in m'n Message box met links voor meer volgers en allerhande .. En dan inderdaad nog die notificaties waarbij je zogezegd gebruik maakt van copright content.

EN daarbij komt nog dat SC echt TOTAAL niet meer gebruiksvriendelijk is zoals vroeger !

Constant spam in m'n Message box met links voor meer volgers en allerhande ..

Tot nu toe daarvan nog niet veel last van gehad.. (ik klop nu even op ongeverfd hout...)
De spammers die zich bij mij melden hebben vaak profielen met interessante fotos van verschillende dames.
En daar kan ik me eigenlijk best mee vermaken... :-D

Wat ik soms wel vreemd vind is dat likes na een paar dagen worden ingetrokken worden...
Zouden ze daar ook een script voor hebben geschreven? :-S

Laatst gewijzigd:
Ik heb gewoon een domeintje met wat webspace om mijn spullen op te flikkeren. Wellicht commercieel niet handig, maar ik kan wel zelf opzetten en weghalen en beheren zoals ik het wil.

Met verwijzing naar het draadje over een alternatief voor SoundCloud, las ik onderstaande quote van MindsEye.

Het lijkt erop dat de SoundCloud Groups officieel begraven worden.

Ik kwam er net pas achter dat de groups op SoundCloud inderdaad vakkundig om zeep zijn geholpen. De officiële uitleg erbij is dat Groups gebouwd is in een tijd dat SoundCloud er anders uitzag en dat het onderhoud teveel werk kost. Dus de stekker gaat er gewoon uit. Een van de meest gebruikte features van SoundCloud, gewoon eruit. Want we hebben geen zin om de software voor Groups te updaten.

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de embeds eruit worden gedonderd. Of gewoon meteen de uploads. Zucht...

Tot mijn verbijstering moest ik gisteren voor het eerst een commercial aanhoren voordat ik een track kon luisteren..

Is dit een begin van het einde!? :-S

Back