Gabberhouse maken.

Lekker Gabbertime:okdan: Waarmee gemaakt, alleen software?

Nice, zit er toch hard aan te denken om m'n gear in te ruilen voor softsyths ivm ruimte.

Als je een remix maakt, zou ik proberen om het heel anders te maken dan het origineel, met alleen wat herkenbare elementen, i.p.v. het origineel zo nauwkeurig mogelijk na te maken.

Als je een remix maakt, zou ik proberen om het heel anders te maken dan het origineel, met alleen wat herkenbare elementen, i.p.v. het origineel zo nauwkeurig mogelijk na te maken.

Ligt er aan denk ik, voor commericiele doeleinden heb je helemaal gelijk, maar als je het voor jezelf doet maakt het heeeelemaal niet uit denk ik. Maar dan kun je het denk ik beter onder het kopje remake zetten ipv remix.

Ik heb weleens een soort mashup gehoord van Ghost Stories en The French Connection met een hedendaagse kick erin, die was erg tof, kan hem alleen nergens vinden.

Ja dat kan, maar je moet toch ook een juno hebben of een tr-909? Of is de techniek al zo ver dat je die vst's per kanaal op een mixer kan runnen?

http://audiorealism.se/redominator/index.htm ipv een Juno en als je perse hardware wil hebben, Roland TR8 ipv 909. De 909 geluiden zijn niet zo schokkend; vaak kwamen die ook uit een sampler ipv het origineel.

Als je in de early 90s een sampler had kon je vaak meer dan iemand die een paar vintage synth bakjes had.

Dankjewel! Verder nog wat tips wat ik volgende keer beter dan doen? :D

je eigen track bouwen ,wel de zelfde stijl en werkwijze aanhouden.
meer kan ik niet zeggen..
nou ja.... misschien mag je kick wel een opfrisbeurt krijgen.
verder klinkt het mij allemaal prima wat je maakt.
:okdan:

Gabbertime echt lekker man, kan zo tussen de oude oldschool cd's:okdan::halleluja

Back