Gabberhouse maken.

Inderdaad, oude tijden herleven! Ga zo door gabbertime :okdan:

Nou heb ik totaal geen verstand van de echte gabber sound, maar ik vond het wel leuk om eens met de supersaw te spelen :D

Attachments

• Net Niet helemaal gabbertje.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 143
Net ook weer heel eventjes bezig geweest. Het is maar een mini stukje wat ik gemaakt heb, maar ik vind het zelf wel vet :D

Attachments

• title.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 142
Klinkt weer tof gabbertime! Maar ik denk dat je kick iets meer aandacht kan gebruiken. (Ben nogmaals geen expert van de oldskool gabber sound :P)
Er zit weinig dynamiek in je kick. En ik denk dat het wel leuk is als je probeert iets meer karakter aan je kick te geven, beetje klooien met wat filters doet wonderen :)

Ja beetje midsweep over die kick en ook over de lead.

Gabbertime, ik vind het tof om mensen bezig te zien met het produceren van early gabber!

De "sound" vind ik eigenlijk best goed, lekker vieze claps, hihats en drumloop. Ik zou alleen net wat meer variatie in een track willen. Mogen van mij best wat meer samples en verschillende geluidjes in.

Sowieso mag je van mij ook wat meer durven - het is leuk als jij net iets anders bent dan de rest.

Ik vind het ook tof inderdaad! :)
Ik ben meer van de highteck hardcore maar ik begin dit ook steeds meer te waarderen!
Het is wat meer basic zonder al te veel complexe componenten, dus is het denk ik de kunst om zo veel mogelijk uit de dingen die je hebt te halen. (denk ik :P)

een naamgenoot op het forum:okdan:

j0ris

ik sluit me deels aan bij je reactie, wat meer variatie.
ik zou zelf de stijl niet veranderen .. dit heeft juist wel wat naar mijn mening..
bij sommige tracks krijg ik het thunderdome gevoel weer terug ,en dat is best lekker:D

Wel geinig dat mensen vaak denken dat Early hardcore makkelijk is. De meeste gasten blijven al hangen bij een vette scheur-melodie, is toch wat anders dan een huidige mainstream/hardstyle riedel. Ik krijg veel demos. Of het is te terror-achtig of het is een soort opgeneukte hardstyle met een extra hihat, er zijn weinig mensen die het echte gevoel over weten te brengen, maar in dit topic hoor ik erg leuke dingen voorbij komen. :D

Back