Phonic Mixers

Jur

abstract
Hallo,

even een vraag over het merk phonic......

hoe is de kwaliteit van deze mixers?? beter bijvoorbeeld dan behringer?? ervaringen? iemand?

dank u

ik heb er een tijdje geleden eentje gekocht, ben ik vrij tevreden over. Ik denk dat ze zich prima verhouden t.o.v de budget range behringer tafeltjes. Ik kan er altijd bar weinig over vinden op het net. Ik heb zelfs laatst monitoren van phonic gekocht, en ik heb nog geen enkele review kunnen vinden.

anyway ik ben er tevreden mee, ook een vrij heldere pre-amp in het mixertje trouwens.

ik heb een mm1202a is mijn eerste mixer
voor mij is ie perfect mooie preamps gewoon goed spul voor een super prijs (140 euro)
de 1202 a is de 1202 geworden verschil weet ik niet

Wij hebben er een dj-mixer van gehad, maar de faders en knoppen waren niet echt gebouwd voor het gooi en smijtwerk waar wij allen zoveel van houden.:erm:

heb nou zo'n 2 jaar een mm122, prima apparaat alleen k heb wat ingangen te weinig. Kwaliteit verder niets op aan te merken. Geen krakende faders, goede eq (geen mid da's wel jammer) transparant geluid, volle sound...niets te klagen...bterdan behringer naar mijn idee. Alleen jammer dat er maar 4 en 2 sends inserts op zitten. Maar ja binnenkort wat anders...

Mijn idee: Phonic is ok. :okdan:

heb zelf een phonic mixertje mm1705a , klinkt erg goed..maar of hij geschikt is voor een dj ??
dat weet ik niet

Ik heb een phonic mm1202 mixer.
Hij doet wat ie moet doen, en wat ie doet doet ie goed.
Hij is helemaal volgeplugged met instrumenten.
Microfoons , synths, en gitaren alles komt er helder uit, en klinkt zo als het moet klinken.
Dus ik ben er zeer te spreken over.

Back