Druk op synthforum?

Laat in de middag/ begin van de avond had de database server het even zwaar. Niet perse door drukte overigens maar toch werden er veel connecties afgebroken.
We moeten nog even kijken naar de oorzaak want ik kon geen duidelijke oorzaak identificeren.

Gisteren is er (zover mij bekend) geen storing geweest.

Heb het vaker gehad de laatste tijd, zal het wel even bijhouden wanneer het gebeurd. Was net zeker een uur consequent te druk op de server voor alle computers en apparaten hier in het huis. Mail-notificaties van berichten in topics waar ik een abo op heb laten ook langer dan normaal op zich wachten momenteel.

Vanochtend ook even

Er wordt reeds gestaag gewerkt aan een toekomstbestendige oplossing. Nu maar hopen dat de boel het tot die tijd uithoud! :D ::duivels:

Dit is overigens best heftig,

Het record staat op 4.249, dat 12 augustus 2015 werd gevestigd om 13:47.

Kan mij nog wel herinneren dat dit heel lang op een paar honderd heeft gestaan?!?

Dit is overigens best heftig,

Het record staat op 4.249, dat 12 augustus 2015 werd gevestigd om 13:47.

Kan mij nog wel herinneren dat dit heel lang op een paar honderd heeft gestaan?!?

Dat lijkt me inderdaad niet correct.....lijkt bijna of het forum doelwit is geweest van iets (wat potentieel ook de performance issues zou kunnen verklaren).
Record heeft inderdaad sind 2012 op 936 gestaan.

Dat heb je met die iFrames overal op de website :P zelfs als aangemelde gebruiker krijg je banners te zien (nee ik ga geen AdBlock nemen want dat is nog veel grotere troep)

En aan die banners zit een verdien model en staat waarschijnlijk op CPV ;) dus op 12 augustus heeft iemand een boterham verdiend haha

Ik heb van de nood een add-click deugd gemaakt. Google zo'n 16 keer het idee gegeven dat ik geïnteresseerd ben in de Libelle en andere Sanoma-rommel die me aangeboden werd. SF kan de inkomsten wel gebruiken denk ik...

Back