Rogier5611
Nieuwkomer
Ik ben op zoek naar een synthesizer als aanvulling voor mijn roland rd-100. De rd-100 heeft een gewogen toetsen en is dus perfect als piano, alleen zoek ik nu dus een synth voor extra sounds zoals hammond/strings/clavichord ed.
Ik zat zelf te denken aan bijvoorbeeld een gebruikte xp-50 / xp-80 of misschien een rs-9. Ik wil de synth dan gebruiken om mee op te treden (als podiumapparatuur dus), dus de moeten bruikbare sounds in zitten (of uit te breiden zijn)
Als iemand een xp-50/80 kwijt wil, wat zijn dan goede prijzen, of kent er soms andere interessante synth's??
Ik zat zelf te denken aan bijvoorbeeld een gebruikte xp-50 / xp-80 of misschien een rs-9. Ik wil de synth dan gebruiken om mee op te treden (als podiumapparatuur dus), dus de moeten bruikbare sounds in zitten (of uit te breiden zijn)
Als iemand een xp-50/80 kwijt wil, wat zijn dan goede prijzen, of kent er soms andere interessante synth's??
en dan nog 3 x 256 extra sounds van de ingebouwde expansions. Ik weet niet hoe 't zit met de feeling van de toetsen.