Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
from site
Hummer 2 van Emile Ratelband
(per ongeluk 2 gekocht, dus 1 mag weg!)
ongeveer 10.000KM, ... , Gratis Tsjakkaa peptalk!

Origineel geplaatst door Zoidsity
@Bambam: Ik dacht dat het 'wettelijk' gezien wel mocht, of 't SLIM is gezien de vele te smalle steegjes in NL.. En de nieuwe type (H2) is wat kleiner.

Origineel geplaatst door Slipperman
... kan ook wel het huis van JLO dat op ebay staat, de straaljager van schwarzenegger, de bentley van die fag uit de 2e kamer en ga zo maar door posten...

Origineel geplaatst door bambamstudio
de H2 idd wel, de grote echt niet, die is nog breeder dan een vracjwagen als het goed is.
Die kennis van me kreeg hem echt niet op kenteken in nederland.
Dus een fake bedrijf in belgie opgericht en klaar...voor alles is een oplossing![]()
ooooow zeg dat dan eerder.... erm... laat ik die nou net niet hebben liggen... ik heb wel een hele set samples (in 96khz) liggen van een H2 die overbeladen de tuinen van soesdijk binnen tuft....... erm.... maar die zoek je niet he?Origineel geplaatst door gemmetje
b.t.w.: Ik zoek nog 'n sampletje van het uitlaatgeluid van 'n met 'n halve meter verbrede Hummer 1 met belse kentekenplaten die in de lage gearing in de 3e versnelling over de tankbaan in Oirschot dendert.
Iemand ??