De Hummer van Ratelband op Marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
from site
Hummer 2 van Emile Ratelband
(per ongeluk 2 gekocht, dus 1 mag weg!)
ongeveer 10.000KM, ... , Gratis Tsjakkaa peptalk!

Hmmja, "per ongeluk" gekocht, en toch 10.000 km mee gereden...
Maar WEL weer een PEP-talk gratis!! :D

Zo'n gast als hem heeft toch wel 'vrinden' die hem over willen kopen?

Wel breed dus een synth past er wel in de breedte in. :D

Wat zou de leaseprijs worden dan? :confused:

submission13crop.jpg

fuck you and your H2

@Bambam: Ik dacht dat het 'wettelijk' gezien wel mocht, of 't SLIM is gezien de vele te smalle steegjes in NL.. En de nieuwe type (H2) is wat kleiner. Maar wat WEL weer lastig is: je moet er een groot (vrachtwagen) rijbewijs voor hebben =>Hij is te zwaar...

@D-mike-E: Vandaar dat dit in de "Algemene Discussie [overig]" staat.. ;)

Ik vinnum eigenlijk nog steeds wel gaaf, die bak! (maar dan wel de 1e MEGAGROTE versie!)

Tijdje geleden stond er 1 op marktplaats met kogelvrije deuren, kogelvrij glas, kogelvrije tankdop etc. etc. ........en:
met camouflageprint (of zandkleur ik weet het al niet meer)...........was nog van de 1ste golfoorlog..........tja het is maar wat voor "vrienden" je hebt of in welk mileu je je begeeft om zo'n kogelvrij monstertruck rond te rijden.

Als je dan de auto gaat kopen wel effe een Gun meenemen om te testen of ie ook echt "kogelvrij is".......hehehehe. Al denk ik dat de verkoper zo'n gun ook wel heeft liggen.......:maffia:

Misschien is die kogelvbrije bak wel iets voor ratelband, er zijn volgens mij genoeg mensen "die hem wel kunnen schieten"

Origineel geplaatst door Zoidsity
@Bambam: Ik dacht dat het 'wettelijk' gezien wel mocht, of 't SLIM is gezien de vele te smalle steegjes in NL.. En de nieuwe type (H2) is wat kleiner.

de H2 idd wel, de grote echt niet, die is nog breeder dan een vracjwagen als het goed is.
Die kennis van me kreeg hem echt niet op kenteken in nederland.

Dus een fake bedrijf in belgie opgericht en klaar...voor alles is een oplossing :)

sorry maar wat boeit de auto van die fag ons eigenllijk? heeft weinig waarde op het sf hier... kan ook wel het huis van JLO dat op ebay staat, de straaljager van schwarzenegger, de bentley van die fag uit de 2e kamer en ga zo maar door posten...

Origineel geplaatst door Slipperman
... kan ook wel het huis van JLO dat op ebay staat, de straaljager van schwarzenegger, de bentley van die fag uit de 2e kamer en ga zo maar door posten...

He, mag dat OOK?? Wacht ff..

[hihi]>:duivels:

Origineel geplaatst door bambamstudio
de H2 idd wel, de grote echt niet, die is nog breeder dan een vracjwagen als het goed is.
Die kennis van me kreeg hem echt niet op kenteken in nederland.

Dus een fake bedrijf in belgie opgericht en klaar...voor alles is een oplossing :)

laten we weer es wat info spuien:

een Hummer1 is iets van 2,70m breed ofzo. In ons aller Nederlandje mag je met maximaal 2,55 breedte de weg op, wat precies de "standaard"-breedte van 'n vrachtwagen is. Uitzonderingen hierop zijn koelwagens (max 2,60 ivm dikke isolatie in de wanden) en rijdende werktuigen, zoals 'n graafmachine of stoomwals.

wat wel weer grappig aan de H2 is, is dat je volgens het kenteken hooguit 'n kratje bier in de kofferbak mag gooien, omdat je anders overladen bent. 'n auto mag namelijk max 3500 kg wegen (=eigen gewicht+laadvermogen). Met 'n eigen gewicht van god-weet-hoeveel zit je best rap aan die 3,5 ton !

HIER kun je de afmetingen vinden van zowel de 1e (de grote) als de H2.
De 1e is dus +/- 2,20 meter breed en de H2 een goeie 2 meter.. Nog zat, maar goed..

Na grondige overwegingen ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn post van hierboven de meest onzinnige is die ik ooit gepleegd heb. Dit vanwege totaal NIET muziek/synth-gerelateerd en gewoon foute info.

Mijn excuses hiervoor.

b.t.w.: Ik zoek nog 'n sampletje van het uitlaatgeluid van 'n met 'n halve meter verbrede Hummer 1 met belse kentekenplaten die in de lage gearing in de 3e versnelling over de tankbaan in Oirschot dendert.

Iemand ??

Origineel geplaatst door gemmetje
b.t.w.: Ik zoek nog 'n sampletje van het uitlaatgeluid van 'n met 'n halve meter verbrede Hummer 1 met belse kentekenplaten die in de lage gearing in de 3e versnelling over de tankbaan in Oirschot dendert.

Iemand ??
ooooow zeg dat dan eerder.... erm... laat ik die nou net niet hebben liggen... ik heb wel een hele set samples (in 96khz) liggen van een H2 die overbeladen de tuinen van soesdijk binnen tuft....... erm.... maar die zoek je niet he?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back