Is het nou nooit genoeg?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

fuse

Gepokt en gemazeld
Hee... da's wel een erg leuke prijs voor dat ding.
Maar heb ik hem eigenlijk wel nodig?
Nou ja, het is een vet ding.
Maar ehmm... als ik ff doorspaar dan kan ik die ook kopen.
En dan later dat er ook nog bij en dan kan ik dit en dat ook nog.
Shit man, vet.
En dan daar ook nog ff kijken of er nog wat bij staat.
Ah nee he, die is ook megavet. Die moet ik ook hebben.
En dan wéér een maandje broodje pindaboter eten?

HOUDT HET NOU NOOIT EENS OP!?!?

Ga maar eens interesse krijgen in modulars.

"Eigenlijk wil ik Modcan....... maar dat is duur... lekker sparen... SHIT! Een 6 unit sequencer AS systeem op ebay voor 720 EURO... das weinig... nee, toch niet.... Een EFM filtertje dan? Of een extra doepfer moduletje..... MOTM is eigenlijk veel beter en zelfbouw leuk! .coms zijn GOED en goedkoop, maar Blacet heeft weer fracRack wat ik samen met PAiA kan gebruiken, maar aan de andere kant is zelf een PCB van cgs kopen en via schaeffer een eigen frontje veel goedkoper en dan heb je precies wat jij wil, of moet ik een c64 openschroeven en net als onAcid een SIDstation maken....... Tja... die 2 voice Oberheim.......... AAAAAAAAAAAARGH!"

Het houdt zeker wel een keer op. Ik heb zelf voorlopig geen wensen meer en dat is geen grapje. Alles heb ik om muziek te maken. Misschien dat ik in een vrolijke bui nog wel eens wat ga aanschaffen, maar de noodzaak ertoe voel ik niet. Geweldig gewoon om dan ineens te zien hoe snel sparen gaat :D

Sinds een half jaartje ben ik zeer tevreden met wat er staat. Ik kan er snel mee werken in verschillende stijlen.

Mijn laatste wens (een gewogen MIDI-master keyboard) is 2 weken geleden vervuld dus ik zou even niet meer weten wat ik er nog bij moest zetten.

Misschien nog een TC Finalizer, zodat ik die niet meer hoef te lenen, maar voor het overige heb ik even geen idee:D

Er bestaat inderdaad een zekerheid: OOIT houdt het op !!!!! Als er een groep sniffende mensen in de kerk zitten, herinneringen ophaalden aan de man/vrouw die toch zo'n mooie muziek kon maken maar die jammerlijk bedolven werd onder het omvergevallen rack enz enz enz :engel:

DAN is het zeker opgehouden ;)

Tot die tijd hangt het van jezelf af. Er zijn mensen die er een sport van maken om binnen een maand tijd zoveel mogelijk te kopen (en te verkopen) ... maar er zijn er ook die (bijna) tevreden zijn met wat ze hebben (en ik hoor bijna tot deze categorie). Enkel nog een MOTIF ES 6 of 7, een Wavestation EX of AD en een DAW (dan zijn we alweer zo'n jaartje of xxx verder 8o) .

Verleidingen over mooie synths, vette synths enz zijn voor mij niet aan de orde ... neen, echt niet ... want ik heb er toch geen plaats voor :) .

:doei:

Inderdaad 'n maf fenomeen....
Het enige wat ik nog NODIG heb, is 'n midex8 en 'n 32-kanaals mengert, maar dan komen er in de marktplaats-sectie weer van die advo's voorbij met leuke synthjes voor weinig geld....
Gevolg: we rennen maar weer naar diegene die wat leuks aanbiedt, en hebben vervolgens weer iets bij wat ik nog niet eens meer aan KAN sluiten !!!! (geen plaatsgebrek, maar kanalengebrek)
Gevolg nr 2: nog steeds geen centjes voor die hoognodige midex8 en 32-kanaals mengert......

Is er 'n psychiater in de zaal ?? :stupid

Hehe, hoe herkenbaar... G.A.S.

Na afgelopen zaterdag (Music House) het vrouwtje er van proberen te overtuigen dat een System 700 toch
echt belangerijker is dan een woonhuis.

Zodra ik genezen ben van de fysieke molestatie die ik als antwoord kreeg probeer ik het nog een keer ;)

Hee... da's wel een erg leuke prijs voor dat ding. --> Kopen dan!

Maar heb ik hem eigenlijk wel nodig? --> Nee dus!

Nou ja, het is een vet ding. --> afwassen!

Maar ehmm... als ik ff doorspaar dan kan ik die ook kopen. --> dan is tie toch al weg!

En dan later dat er ook nog bij en dan kan ik dit en dat ook nog. --> dream on!

Shit man, vet. --> compleet nutteloze post en weer afwassen!

En dan daar ook nog ff kijken of er nog wat bij staat. --> zie shit man, vet!

Ah nee he, die is ook megavet. Die moet ik ook hebben. --> nog meer afwas!

En dan wéér een maandje broodje pindaboter eten? --> geloof je het zelf!

tja de grote wrijving tussen muzikant, verzamelaar en techno-gadget-freak

Origineel geplaatst door BananaWorld
Hee... da's wel een erg leuke prijs voor dat ding. --> Kopen dan!

En dan wéér een maandje broodje pindaboter eten? --> geloof je het zelf!

eeeeuh, JA ! dat geloof ik......

Ik geniet toch meer van trax die ik voltooi dan dat ik helemaal geil op bepaalde synths. Met andere woorden, ik heb graag een doel waar ik naartoe werk. Als ik een nieuwe synth wil dan ga ik echt kijken of ik er wat aan heb. Dus de aanschaf van nieuwe dingen zijn bij mij niet zo 'hebbe hebbe hebbe'.
Ik kan me wel voorstellen dat je een synthfreak kan worden, dat wel!!

Arv

Origineel geplaatst door High deciBel
Na afgelopen zaterdag (Music House) het vrouwtje er van proberen te overtuigen dat een System 700 toch
echt belangerijker is dan een woonhuis.

Zodra ik genezen ben van de fysieke molestatie die ik als antwoord kreeg probeer ik het nog een keer ;)

hehehe, daar trapt inderdaad geen enkele vrouw in..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back