Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kraftwerk will join previously announced performers Beyonce, Dido, Kylie, Pink, Sean Paul, The Darkness, White Stripes and Travis on stage at the EMAs on November 6th.
Origineel geplaatst door OnAcid
Hmmm, ik vraag me af hoe kraftwerk ontvangen wordt tijdens de EMA? Volgens mij zijn ze daar niet echt op hun plaats...
Zouden ze een award krijgen ofzo? Voor hun hele oevre bijvoorbeeld en dat ze daarom maar even een optreden geven?

Origineel geplaatst door mono-poly
Volgens mij gebruikt Sean Paul nooit worden als fuck etc

Origineel geplaatst door OnAcid
Hmmm, ik vraag me af hoe kraftwerk ontvangen wordt tijdens de EMA? Volgens mij zijn ze daar niet echt op hun plaats...
Zouden ze een award krijgen ofzo? Voor hun hele oevre bijvoorbeeld en dat ze daarom maar even een optreden geven?
Origineel geplaatst door bikkel
Het wordt den hoogsten tijd dat deze MTV kindersch eensch deugdelyk muzikaal opgevoed worden!

Origineel geplaatst door astronaut
Maar goed. Die award is terecht en hopen dat ze ook nog een stukje tijd krijgen om op te treden. Laat ze die robots van een paar jaar geleden op het podium zetten en zelf wegblijven. Kun je lachen.
Grt Astro.

FF een ding. Kraftwerk heeft zoveel muzikanten geinspireerd dat wil je niet weten. Zo vaak gesampled en er is zo vaak op gedanst terwijl de hele zaal aan het denken was dat DJ-X de muziek geheel zelf heeft verzonnen. Wacht even mensen. Ik wil geen discussie ontkoppelen; "Ja, maar die jongens van kraftwerk hebben dat weer afgekeken van." Alle muziek is uiteindelijk toch afkomstig van die west Afrikaan die een keer op zijn ballen aan het tikken was.
Maar goed. Die award is terecht en hopen dat ze ook nog een stukje tijd krijgen om op te treden. Laat ze die robots van een paar jaar geleden op het podium zetten en zelf wegblijven. Kun je lachen.
Grt Astro.

FF een ding. Kraftwerk heeft zoveel muzikanten geinspireerd dat wil je niet weten.