Kraftwerk LIVE op MTV European Music Awards

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Tuurlijk wel! Maar zie je jezelf al die fans van DVD's voorzien? Ik houd me aanbevolen hoor! :halleluja

Was ik ook niet van plan. Kan de image in zip formaat op Kaaza zetten downloaden en branden doet men maar zelf.

Origineel geplaatst door Slipperman
hoorde vandaag (dinsdag) dat kraftwerk om half 10 heeft gereperteerd met oa. sean paul...

Pfff ik schrok ik las even in de haast Rue Paul.
Kraftwerk met travestie act arghh..

Origineel geplaatst door Exzit

WIE AR ZIE SHIEMEELZ

Origineel geplaatst door sander
Onder voorbehoud, Kraftwerk treed op in de Pepsi Music Hall op 29 Maart 2004.
Geen vragen hierover aub!.

pepsistage dus... daar treed morgen dus the musical box op (emulatie van genesis 1973 tour...)

Origineel geplaatst door bambamstudio
en...houden jullie het nog een dagje droog?

Nauwelijks.
Maar ik heb mijn voorzorgsmaatregel genomen.

Attachments

• luier.gif
    luier.gif
    26,1 KB · Bekeken: 89
Kraftwerk vanavond op TV maar weet iemand toevallig al hoe laat?
Ik kan het nergens vinden.

Origineel geplaatst door Exzit

Nee, Kraftwerk met Sean Paul is een goeie combi? :confused: 1 van de orgineelste electronische acts tegenover een NEP jamaica dancehall rapper..

Arv

Origineel geplaatst door Arv
Nee, Kraftwerk met Sean Paul is een goeie combi? :confused: 1 van de orgineelste electronische acts tegenover een NEP jamaica dancehall rapper..

Arv
Geen idee ik had nog nooit gehoord van Sean Paul.
Maar ik heb dan ook een gruwlijke hekel aan rappen. Op zeer enkele uitzonderingen na.

Ik heb het net gezien op mtv....maar dit is echt :r publiek voor deze heren.
Ik vond ze weer top!, en dan hoor je weer zon pipo op de achtergrond: what the fuck is this.
hahaha

yep ik heb het net ook gezien. Goed optreden van Kraftwerk! En je hoorde inderdaad zo'n idioot zeggen "wat the fuck is this?". Waarschijnlijk justin timbrelakje ofzo, die kan goede muziek niet trekken... :r

En kraftwerk werd aangekondigd door Kylie Minogue :r
Nou ja, iig zei ze erbij dat we alle moderne muziek van vandaag aan hen te danken hebben gelukkig...

Ik vond het wel grappig om die gasten van kraftwerk daar achter hun laptopjes te zien staan. Het nummer wat ze brachten was echter barslecht. Ze hadden het beter laten remixen door Anthony Rother of zo.

Het zal dan wel een kwestie van smaak zijn, maar ik vind dit nog steeds diep triest. Er is geen enkele andere artiest/groep die hiermee weg komt zonder commentaar en bij Kraftwerk wordt apatisch achter een laptop staan juist wel bejubeld.
Daarnaast is het gewoon kutmuziek die ze laten horen. Ik heb veel van hun oude plaatjes, en dat is leuk, maar dit gaat natuurlijk nergens over. Stop die jongens in een bejaardentehuis en laat ruimte voor een echt optreden.

En verder, iemand commentaar op Kylie? Ik kan een hoop hebben, maar nu ga je te ver. :D Kylie is gewoon de bom, punt. Daar kan Kraftwerk een puntje aan zuigen...

Origineel geplaatst door Orabidoo
yep ik heb het net ook gezien. Goed optreden van Kraftwerk! En je hoorde inderdaad zo'n idioot zeggen "wat the fuck is this?". Waarschijnlijk justin timbrelakje ofzo, die kan goede muziek niet trekken... :r

En kraftwerk werd aangekondigd door Kylie Minogue :r
Nou ja, iig zei ze erbij dat we alle moderne muziek van vandaag aan hen te danken hebben gelukkig...

Origineel geplaatst door n0_key
.
En verder, iemand commentaar op Kylie? Ik kan een hoop hebben, maar nu ga je te ver. :D Kylie is gewoon de bom, punt. Daar kan Kraftwerk een puntje aan zuigen...

Het nummer van Kylie klonk meer Kraftwerk dan kraftwerk zelf ;)

Origineel geplaatst door Toon
Ik vond het wel grappig om die gasten van kraftwerk daar achter hun laptopjes te zien staan. Het nummer wat ze brachten was echter barslecht. Ze hadden het beter laten remixen door Anthony Rother of zo.

Kraftwerk is kraftwerk omdat het kraftwerk is snap je. Laten remixen door Anthony Rother :confused:
Kraftwerk is simpel en krachtig. Daarom is het ook muziek die zo veel muzikanten geinspireerd heeft. Niet direkt muziek voor de meute. Ik vond trouwens (en dat kots icoontje laat ik hierbij echt weg) de aankondiging van Kylie zoals hij hoorde. Ik had ook wel het idee dat ze wist waar ze over sprak. Dat laatste nummer van haar is inderdaad ook door Kraftwerk geinspireerd. En als ik (off topic) voor een iemand respect heb omdat ze een erg goede come-back heeft gemaakt is het wel Kylie. Ze doet het gewoon helemaal op haar zelf en hoeft hier bijv. niet Madonna voor op de bek te pakken. Ben overingens geen fan maar als je goed kijkt kun je zelfs door je persoonlijke smaak heen zien dat ze het goed doet. Tja, kraftwerk. Stokstijf op het podium zoals the Beatles dat ook eens deden. En ik denk juist omdat het zo'n vreemd optreden tussen al de bouncing Hip Hop, Dance en RnB acts was dat het in ieder geval opvallend was. Ik kreeg eerlijk gezegt wel even de kriebels toen ze werden aangekondigt. Ik heb "what the fuck is this" overingens niet gehoord. Ga ik de volgende keer goed naar luisteren. Volgens mij was het dan niet die Timberlake. Lijkt mij geen onsympatiek figuur. Eerder zo'n Jack Anus die deze taal @#$#@@! meer meester is.

Back