vroeguh...... als een kleine koter wist ik het allemaal... had zelf zo een S 77 jas!! ja ja bij gebrek aan geld voor een echte.
maar toe de point.... aller eerst natuurlijk het toetsen board en als ik het goed heb kon je ook nog iets van samples inladen van die tx16w van het merk in kwestie.......
synth engine zelfde, alleen kun je je eigen user-samples als modulatiebronnen inladen, 512kb standaard ram, max 3 meg, verder
een betere fx sectie en meer controller mogelijkheden en verder ziet ie der stoerder uit
ik zou voor de 99 gaan.
SY99 heeft ook een herwerkte effectsectie en een MDR en heeft volledige mastercontrollermogelijkheden. De 99 is gewoon een completer toestel dat de 77. Voorts leest de 99 ook samples van een TX16W via floppy.
Het verhaal destijds bij het uitbrengen van de SY 99 was, dat deze machine de synthesizer is die de bouwers van de sy 77 voor ogen hadden. De SY 77 is te vroeg op de markt gebracht agv de concurrentie strijd, terwijl de synth nog niet uitontwikkeld was. De SY 99 heeft dus een aantal verbeterpunten tov de SY 77 (zie boven).
Ook ik zou voor een SY 99 gaan, een SY 77 is minder interessant.
De SY 99 is wel een "echt" instrument, "je hebt wat onder je vingers". Succes.
Origineel geplaatst door sunny pedaal viel een beetje buiten de discussie, maar ik dacht misschien kan ik twee mensen gelukkig maken.sorry voor de interruptie
grap? potjandorie...potjandorie,nogantoe.....nee, nou.....potjandorie nogantoe,tjee...
nou,echt! KOPPen, nou echt hoor, tjee, potjandorie
ik, ja ik ja, echt ,potjandorie, ben d'r echt vol zo ingetrapt, potjandorie
nou...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.