RedTitan
wordt ooit nog eens Josti
Ik zit net wat threads te lezen, en het lijkt erop dat er geen draadje gesponnen kan worden zonder Tiesto erbij te halen. Momenteel zijn er 155 threads waarin hij genoemd wordt, met alle discussie en thread vervuiling van dien. Echter, er zijn maar 4 threads geopend, en daarvan zijn er een n-aantal wat oud en gesloten. Mijn voorstel - met welnemen van de mods: Hier een Tiesto thread, met slechts 2 spelregels:
- Je post bevat niet de woorden 'ik vind' of 'ik denk'. Waarom niet? Je mening interesseert mij - en waarschijnlijk de rest van de forum gebruikers - eigenlijk geen
. Meningen over de kwaliteit van nummers hebben we genoeg kunnen spuien. En als je je mening bijstelt is dat het noemen waard. Als je nog steeds vind dat een DJ schape-ballen-zuigt; boeie. Ga dat maar tegen je vriendjes zeggen om indruk te maken. Niet hier svp.
- Als je info hebt, dan is het belangrijkste gebod: Gij zult de URL bijvoegen! Kleine moeite.
Het doel is om een wat feitelijker topic te openen, met interessante feitjes en wist u datjes. Ik noem een paar voorbeelden:
* BigDplayboy die met deze en gene mailt over of Tiesto zijn eigen nummers maakt, of niet. En in hoeverre. Klasse! Dit is informatie van de platenmaatschappijen en producers zelf.
* Een post dat Traffic een gejat nummer is eigenlijk. Dat is gewoon een cool feitje, ik wist het niet. En welke mening je ook over Tiesto (en andere producers hebt) hebt, als je hem baseert op dergelijke feiten; is het in ieder geval een gefundeerde mening.
Dus: alles in het kader van: 'slechte meningen bestaan niet: ongefundeerde meningen veel te vaak!'.
Laat hieronder dus een hoop feiten verschijnen, met nummers; gebruikte patches; geripte samples; en playbackende DJ's. Kom maar door met info! Ik wil mijn mening spiegelen aan de feiten, en zal hem graag bijstellen als het nodig is.
Here we go!
- Je post bevat niet de woorden 'ik vind' of 'ik denk'. Waarom niet? Je mening interesseert mij - en waarschijnlijk de rest van de forum gebruikers - eigenlijk geen
. Meningen over de kwaliteit van nummers hebben we genoeg kunnen spuien. En als je je mening bijstelt is dat het noemen waard. Als je nog steeds vind dat een DJ schape-ballen-zuigt; boeie. Ga dat maar tegen je vriendjes zeggen om indruk te maken. Niet hier svp.- Als je info hebt, dan is het belangrijkste gebod: Gij zult de URL bijvoegen! Kleine moeite.
Het doel is om een wat feitelijker topic te openen, met interessante feitjes en wist u datjes. Ik noem een paar voorbeelden:
* BigDplayboy die met deze en gene mailt over of Tiesto zijn eigen nummers maakt, of niet. En in hoeverre. Klasse! Dit is informatie van de platenmaatschappijen en producers zelf.
* Een post dat Traffic een gejat nummer is eigenlijk. Dat is gewoon een cool feitje, ik wist het niet. En welke mening je ook over Tiesto (en andere producers hebt) hebt, als je hem baseert op dergelijke feiten; is het in ieder geval een gefundeerde mening.
Dus: alles in het kader van: 'slechte meningen bestaan niet: ongefundeerde meningen veel te vaak!'.
Laat hieronder dus een hoop feiten verschijnen, met nummers; gebruikte patches; geripte samples; en playbackende DJ's. Kom maar door met info! Ik wil mijn mening spiegelen aan de feiten, en zal hem graag bijstellen als het nodig is.
Here we go!
Laatst gewijzigd:
.