Danny
DAW-less puzzelaar °1967
Ik was eigenlijk eens benieuwd naar de gemiddelde leeftijd van de synthforummer. Gewoon leuk om weten maar ook misschien wel nuttig om sommige threads en antwoorden vanuit een ander standpunt te bekijken 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

denk je...? hoe weet jij nu wie er gestemd heeft dan?Origineel geplaatst door Danny
misschien wel nuttig om sommige threads en antwoorden vanuit een ander standpunt te bekijken
Origineel geplaatst door 6 trak
denk je...? hoe weet jij nu wie er gestemd heeft dan?
.

hehe dit is dan toch wel weer een van de grappigste statistische enq's... om de uitkomst van te lezen...
welke catagorie zou het hoogst scoren? ik denk persoonlijk die van tussen de 21 tot 25 jaar (als iedereen zou stemmen dan)

Origineel geplaatst door iCe-9
mmm momenteel 31 tot 35 dat aan de leiding gaat. Zal wel zijn als je eemaal getrouwd bent dat je om van je vrouw weg te komen gaat forumen![]()
Joost

last van bindingsangst?Origineel geplaatst door iCe-9
mmm momenteel 31 tot 35 dat aan de leiding gaat. Zal wel zijn als je eemaal getrouwd bent dat je om van je vrouw weg te komen gaat forumen![]()
![]()
Origineel geplaatst door fuse
SF oftwel 'bejaardensoos'.![]()
de wie?Origineel geplaatst door gemmetje
kienen ?
de wie?
Origineel geplaatst door Danny
Ik was eigenlijk eens benieuwd naar de gemiddelde leeftijd van de synthforummer. Gewoon leuk om weten maar ook misschien wel nuttig om sommige threads en antwoorden vanuit een ander standpunt te bekijken
![]()