Gemiddelde leeftijd

Gemiddelde leeftijd

• jonger dan 16 jaar

Stemmen: 4 3,2%
  • 16 tot 20 jaar

Stemmen: 15 12,1%
  • 21 tot 25 jaar

Stemmen: 39 31,5%
  • 26 tot 30 jaar

Stemmen: 25 20,2%
  • 31 tot 35 jaar

Stemmen: 26 21,0%
  • 36 tot 40 jaar

Stemmen: 6 4,8%
  • 41 tot 50 jaar

Stemmen: 6 4,8%
  • ouder dan 50 jaar

Stemmen: 3 2,4%

• Totaal aantal stemmers
    124
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Ik was eigenlijk eens benieuwd naar de gemiddelde leeftijd van de synthforummer. Gewoon leuk om weten maar ook misschien wel nuttig om sommige threads en antwoorden vanuit een ander standpunt te bekijken ;)

:doei:

Re: Re: Gemiddelde leeftijd

Re: Re: Gemiddelde leeftijd

Origineel geplaatst door 6 trak
denk je...? hoe weet jij nu wie er gestemd heeft dan?

Algemeen bekeken kan je je kommentaar anders geven als het om een gemiddeld jeugdig publiek gaat dan dat het om de 70 plussers zou gaan. Ik vraag speciaal niet naar de leeftijd omdat niet iedereen daar altijd even happig op is ;) .

Ik vraag me trouwens gewoon af hoe de leeftijdsverdeling hier is. Ik heb altijd de indruk dat het een jeugdig publiek is, maar is dat ook zo? Jammer genoeg zal slechts een deel reageren en heb je nog geen correct beeld 8)

* fuse vraagt zich af of ook oudere dames van 76 hier gaan stemmen vandaag.
ja je weet maar nooit

hehe dit is dan toch wel weer een van de grappigste statistische enq's... om de uitkomst van te lezen... :D
welke catagorie zou het hoogst scoren? ik denk persoonlijk die van tussen de 21 tot 25 jaar (als iedereen zou stemmen dan)

of 26 tot 30 jaar ;)

Ik zit in de winnende categorie zien ik.....

mmm momenteel 31 tot 35 dat aan de leiding gaat. Zal wel zijn als je eemaal getrouwd bent dat je om van je vrouw weg te komen gaat forumen :duivels: :P

Joost

oeps ik val nog net in de top3 tot nu toe.. als dit nog een jaartje blijft bestaan stijg ik nog naar nummer 2 :D

SF oftwel 'bejaardensoos'. :)

Origineel geplaatst door fuse
SF oftwel 'bejaardensoos'. :)

:eureka:

Ideetje voor het forum:
Wekelijks op donderdagavond een gezellig, interactief potje kienen ?

de wie?

U kent het wel:

Opa draait verdwaasd aan de slinger, oma pikt af en toe een balletje uit de draaiende bal en andere opa roept vervolgens het nummertje wat op het balletje staat door z'n dichtgezeverde microfoon heen.

Alle SF-ers met een mooi houten plankje voor de neus en 'n zakje dubbeltjes om de afgeroepen nr-tjes af te dekken.

ring a bell ??

Re: Gemiddelde leeftijd

Origineel geplaatst door Danny
Ik was eigenlijk eens benieuwd naar de gemiddelde leeftijd van de synthforummer. Gewoon leuk om weten maar ook misschien wel nuttig om sommige threads en antwoorden vanuit een ander standpunt te bekijken ;)

En heb je naar aanleiding van je enquete al de gemiddelde leeftijd
uitgerekend? Ik ben namelijk doodsbenieuwd.

Halfweg krib & kist,
ISPdeRuiter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back