Van welk bekend persoon heb jij je spul gekocht?

Een Korg DVP-1 van Peplab,
een sr-jv kaatje van the Textures,
en een jv-30 van Cliffhanger.
:)

M'n S3000xl komt van M. "poing" Steenbergen.
Als het goed is treed hij nu op met mijn oude MPC-2000xl.

Deze?
202619.jpg

Heb ik op mijn beurt weer verkocht aan Kubus, beatmaker/producer van o.a. Opgezwolle, Kubus & Bangbang, Duvelduvel ...

ik heb wel eens wat verkocht aan bekenden voordat ik wist dat ze bekend waren :D

Ik heb mijn Mackie d8b gekocht van Charly Lownoise (Ramon Roelofs).

Het mooie was dat ik het in het begin helemaal niet door had...

Hij stond gewoon op marktplaats, dus ikke bellen, kwartiertje zitten babbelen, vertelt ie ineens dat hij vroeger muziek produceerde voor Charly Lownoise en Mental Theo.
Ik dacht, aah leuk, dat zal wel een of andere producer zijn die er achter zat.

Eenmaal opgehangen een vriend van me gebeld die vroeger ook voor Mental Theo e.e.a. had geproduceerd. Hij wist mij te vertellen dat ik net een kwartier lang met Charly Lownoise zelf aan de telefoon had gezeten. Haha... :stupid

Maargoed, ik daar langs geweest om te bekijken en te kopen en het was zeer gezellig, mooie studio, lekkere koffie! :koffie:

Afgelopen zondag een Indigo 2 afgehaald bij Egbert Jan Weeber. (aardige gozer)

Was net verhuisd en zat in een nagenoeg leeg appartement.

Hij verkocht de Indigo 2 als "defect" ivm 3 toetsen die niet werkten.

Na een goede schoonmaakbeurt (die echt wel nodig was) werkten ze alle
3 weer.

Koopje dus. :okdan:

Ik wist niet dat Egbert Jan Weeber muziek maakte! Inderdaad een aardige gast, ik heb hem ooit eens aan de telefoon gehad toen hij op 3FM dat programma maakte in het weekend.

Hij is ook DJ en produceert het e.e.a. thuis. Hij ging volledig over op software.

Afgelopen zondag een Indigo 2 afgehaald bij Egbert Jan Weeber. (aardige gozer)

Was net verhuisd en zat in een nagenoeg leeg appartement.

Hij verkocht de Indigo 2 als "defect" ivm 3 toetsen die niet werkten.

Na een goede schoonmaakbeurt (die echt wel nodig was) werkten ze alle
3 weer.

Koopje dus. :okdan:

.
Lol, ik heb vorig jaar een mpc2000xl en een 909 van 'm gekocht voor een zeer nette prijs. toen woonde hij nog op een klein (ranzig/studenten) kamertje. De indigo had hij toen ook staan, maar daar was hij wild van dus die ging niet weg.

O ja, "Spam" heette dat programma op de radio. Vond ik erg leuk, jammer dat het gestopt is.

Mijn bijdrage:
Roland TR707 komt bij de Acid Junkies vandaan.
Mijn Roland TB303 is de ex van Miss Djax (sticker Djax Up Beats zit nog op de achterkant).

M'n MS2000R komt van een gozer die het "live" geluid van Boney M doet. Een of andere Fries, hij had een hele band oefen/record ruimte ook. Aardige gozer.

Daarbij bedoelde ik dus de connectie met Boney M...

Back