Van welk bekend persoon heb jij je spul gekocht?

Veel gekocht van "bekenden"...veel verkocht aan bekende artiesten oa:

Goldfrapp
Tool
Massive Attack
Rank-1
2manyDJ's studio
Alexander Kowalski
TY
Coldplay

En nog een lading artiesten maar die zijn denk ik te obscuur, underground of willen anoniem blijven plus ik ben al weer een flinke lading vergeten....

Binnenkort maar weer eens verder gaan.. ;-)

Meh, telt niet helemaal mee misschien maar ik heb ergens in 1996 de 12" 'The Tube' van Tiesto zelf gekocht toen hij nog bij Basic Beat op de Nwe Binnenweg/R'dam werkte achter de kassa.

Hij heeft de (zwarte) plaat toen op het (zwarte) label gesigneerd met "play it loud", met een stift de kleur ....., jawel :stupid

Maar ik heb de plaat mooi nog in de collectie :mega:

Ik heb in 1998 vanuit het publiek een zweetvod opgevangen van Klaus Schultze,..
... en kuis daar nog dagelijks mijn synths mee af,...

... kan daar iemand tegen op ? ... en ben ik nu ook belangrijk ?

Als je in dit draadje wilt scoren, moet je een instrument uit een grote opnamestudio overkopen en dan even goed de settingsnotities bekijken daar. Mijn Roland A50 is nog bespeeld door Paul Michiels, De Kreuners, en een resem andere artiesten. Klankmatig maakt het verder niks uit, zeker niet bij een masterkeyboard zonder eigen soundengine. :)

ik heb een mengtafel waar heel vroeger vele nederlandsche hits op gemixt zijn, zoals corry en de rekels enzo.
telt dat ook?
verder vertel ik niet bij wie mijn spullen vandaan komen.
dit ivm. privacy van m'n klanten.
groeten,
jeroen

Nou geeneens gekocht maar gewoon gekregen......me Soundmaster SR88 heb ik gehad van 1 van de bandleden van De Gigantjes....die heeft al sinds tijden hier een cafe.......

hakkitakkioehaa hakkitakkioehaa

Raar,ze verkopen hun spullen,en alles is als nieuw?Waarom?
Ze kopen iets,en soms vrij duur,en het staat direct weer te koop???
Denk dat de meesten totaal geen weet hebben van ƩƩn noot muziek.
Komen de winkel binnen,horen de demo's,of prietpraat van de verkoper.
En denken dat ze dat direct gaan namaken.Tuurlijk zijn het mensen die zulke demo's in elkaar steken(gelukt of niet gelukt),al van hun kinderjaren bezig met muziek.U?
En ook denken ze even hun muziek op het internet te gooien,dromen ze van roem,terwijl eigenlijk iedereen hun rommel op internet zet.Dus of je gehoord wordt ooit?En dan zie je dat het niet lukt,meer en meer,en dan hun synth's verkopen.Zo goed als nieuw.Muziek maken doe je voor jezelf,heb nog nooit iets op internet gezet,ben nog altijd bezig met veel plezier met synt's.

yes ,
ik koop idd wel eens dingen van m'n klanten, of ze ruilen wat in.

@dender,
wie van de gigantjes?
ik heb vroeger de versterkers van Artie onder handen gehad.
dan kwamen ze regelmatig met hun verlengede limosine bijna met z'n allen langs op de koffie./ bier.
groeten,
jeroen

yes ,
ik koop idd wel eens dingen van m'n klanten, of ze ruilen wat in.

@dender,
wie van de gigantjes?
ik heb vroeger de versterkers van Artie onder handen gehad.
dan kwamen ze regelmatig met hun verlengede limosine bijna met z'n allen langs op de koffie./ bier.
groeten,
jeroen

God daar vraag je me wat.....hij heeft hier op de Koemarkt een cafe.....hij is kaal...vet aardige vent.....

ik heb van de week mijn laatste aanwinst , een soundart chameleon gekocht van een van de acidjunkies.
nadat ik hem had gekocht vroeg ik wat voor muziek hij maakte en onder welke naam en toen vertelde hij dat hij een van de twee acidjunkies was.
mooie studio had hij met vette analoge spul.

nog bedankt.

en natuurlijk van de partner van de acidjunkies in de winkel wat van de gear die ik heb staan.

lol

oi oi oi

donfifis

Mijn bijdrage:
Roland TR707 komt bij de Acid Junkies vandaan.
Mijn Roland TB303 is de ex van Miss Djax (sticker Djax Up Beats zit nog op de achterkant).

en klinktie beetje 8o)
ik denk datk aardig een bekende ben ....uhh hiero
zet gasten waar ik waat aan gesleten heb en ...andersom
dawasat!!!

lekker belangrijk
dj/ dinges hopsakaa

kverkocht een egte signature jeff miles tr909 ging as een broodje
waarom eigenlijk

omdat iemand er tien jaar terug met een stift op schreef
uit de begin tyd van awekenings wastie
hebbie wels dat dat bv een gast een tr909 te leen heeft
stift erover
en hy verkoop instant beter
...raar

ik heb een mengtafel waar heel vroeger vele nederlandsche hits op gemixt zijn, zoals corry en de rekels enzo.

dat ding moet het museum in ....
zo goed als antiek en ondertussen Nederlandse volkslied cult-item :)
(Not my kind of music maar menig dementerende oma zal er kwijlend op zitten mee te swingen)

verder vertel ik niet bij wie mijn spullen vandaan komen.dit ivm. privacy van m'n klanten.

Mag je bekendere (nederlandse) artiesten wel gebruiken voor je referentiekader als vaste gear-/synthreperateur?
Tis uber-amerikaans maar imo supergoed voor het klantenvertrouwen

Heb mijn Moog Voyager Signature Edition van een bekende duitse schlager zanger gekocht (naam blijft liever prive).

En voorheen nog in het bezit geweest van een Korg DDM-110 van de drummer van Spargo.

En verder diverse spullen van I4/Acid Junkies.... ;)

Het valt me op dat bijna iedereen wel spullen heeft overgenomen van de Acid Junkies.....man die gasten moeten aardig wat apparaten versleten hebben..........

Oja en er zijn natuurlijk aardig wat mensen die spullen van DenDer hebben overgenomen:dj::D:verkoght:

Back