Van welk bekend persoon heb jij je spul gekocht?

Ik heb de Laserharp van JMJ gekocht, maar hij kreeg spijt dat ie 'm weg had gedaan, heb ik 'm met 50 euro winst aan hem terug verkocht.. :z

Mijn Access Indigo 2 komt van Ronnie van Nieuwenhoven van de Haagse band Hasselhoff en gaat nooit meer weg :luv:

Evolver van Dave Smith. Hij kwam toen op korte termijn niet echt bij me in de buurt, anders zou ie'm zelf even langsgebracht hebben.

niet echt een synth maar toch wel grappig een pioneer cdj-800 van de man zonder schaduw

Ook niet echt synth-related, maar heb een mesa/boogie versterker verkocht aan Ad Sluijter toen ie nog bij Epica speelde

Mag een 'bijna gekocht' hier ook?

Toen ik een jaar of 16 was een keer met m'n ouders mee op huizenjacht in de woonboederij (was best mooi trouwens!) van een vaag bekend voorkomende persoon terechtgekomen. Veel gouden platen aan de muur... bleek het Alexander *guus kom naar huus* Curly te zijn. Hij had een leuk studiootje aan huis en dat kon eventueel achterblijven. Je snapt wel dat voor mij toen de keuze snel was gemaakt en dat de studio mijn kamer zou worden! Helaas beslisten mijn ouders anders......

Ah.. een keepalive dan maart.. 3x Akai VX-90 en 1x AX-73 van niemand anders dan Ad Visser! :okdan: En een toffe peer trouwens. Hij had nog veel meer VX-en staan maar die zullen nu inmiddels wel weg zijn want er was veel animo voor. Ik denk dat hij de meeste VX-en ooit in bezit heeft gehad, kisten vol.

van brz.......

:D

Roland jupiter 8 een jaar of 4 geleden gekocht in studio in zuid holland, oa. used bij tiesto (patches zitten er nog in).

ik heb ongeveer een jaar geleden een acces virus en een nord lead gekocht bij push (mike) . presets zater er ook nog in o.a van universal nation :D

Iemand al van Heinz Corless gehoord.
Man is wel overleden..
Heb van de erfgenamen wel een lekkere solina string synth en ensemble overgenomen.
Moet een nederlandse folkzanger ofzo geweest zijn.
Allesinds wel goede smaak in apparatuur :okdan:

Mijn access virus B komt van DJ Zemtec vandaan, de nord rack2 van bob snoeijer en de an1x bij black hole records.

Nooit instrumenten van een bekend persoon gekocht, wel bijzondere platen en dergelijke gehad van bekende personen.

Ik heb niet een synth van een bekend persoon gekocht. Maar ik heb wel gespeeld op de voormalige MS-10 van JunkieXL. Toevallig moesten we een videoclip maken voor de band waar hij ooit in gespeeld heeft, en de band had zijn MS-10 bewaard.

Misschien ook leuk om dit topic andersom te maken: Aan welk bekend persoon heb jij je spul verkocht?

Back