liquidthrust
Onverbloemd
Onderschat de jeugd niet m'n beste man. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Onderschat de jeugd niet m'n beste man.![]()

En jij bent nog jonger dan mij! 14?
Om de een of andere reden doet de muziek van deze man me he-le-maal niks… zelfs Oxygéne niet. Terwijl ik het eigenlijk wel mooi 'hoor' te vinden, gezien mijn overige electronische-muzieksmaak. Klaus Schulze en Tangerine Dream vind ik geweldig!
Om de een of andere reden doet de muziek van deze man me he-le-maal niks… zelfs Oxygéne niet. Terwijl ik het eigenlijk wel mooi 'hoor' te vinden, gezien mijn overige electronische-muzieksmaak. Klaus Schulze en Tangerine Dream vind ik geweldig!
Bijna. 15En jij bent nog jonger dan mij! 14?
-Een paar plaatjes gemaakt,waar geen hond tegen aan zeikt.
Dus daar heeft ie toch verdomd veel geluk mee gehad dat Oxygene aansloeg,
15 miljoen platen verkocht met dat album!Die man woont in een kasteel nu.Dat noem jij geluk hebben?De volgende albums waren ook een miljoenen verkoop.Denk dat je met de lotto meer kans maakt om te winnen dan zoveel platen te verkopen.
Dat er bij een optreden één miljoen mensen komt kijken,dat ze zelfs via rechtstreekse uitzending via radio moesten luisteren omdat ze zover van af stonden dat ze het het live niet meer konden horen!
En toeval en geluk kan je ook koppelen aan VAARDIGHEID van iemand hoor!
zou willen dat JM bezig is aan nieuwe nummers bv met D50 terug of/en JP8,of met een.....
Wat denken Jullie?
Trouwens,over geluk gesproken.
Een mooi voorbeeld is 1492 .
Toen dat uitkwam was het gewoon een nieuw album van Vangelis punt.
Pas later toen die boxer het nummer wilde tijdens zijn overwinning werd het een doorslaant succes bij het grote publiek.
En jij zegt dat er geen geluk bij komt kijken?
Tijd voor een nieuw ANALOOG album.
Tuurlijk,maar alleen omdat het goed gemaakt was.
Bv:Meat Love met zijn album 'Bad out of hell' ook weer een miljoenen-seller album was in het begin onbekend en onbemind heeft jaren geduurd vooraleer een radio station de nummers begon te spelen en zo werd hij een wereldster later.Ook door zijn live reputatie(geluk?)
Maar de nummers en songs moeten van uitstekende kwaliteit zijn eerst.
Geluk heb je zelf in handen.Dank je Ramirez.

Daar zit ook wat in.
wel interessant trouwens.hoe het succes van iets in elkaar steekt.
Maar dan dwalen we in dit topick teveel af vrees ik.
![]()