Arv
Robot
ik vind bewegende avatars maar irritant...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
die naar aarbei smaken ook trouwens...Origineel geplaatst door Arv
Er komen eigenlijk redelijk wat klachten over je avatar. Misschien heb je een vermoeden waarom... Sommige mensen houden nu eenmaal niet van cartoons!Origineel geplaatst door Javascript
Omdat iemand anders 'm ook heeft, heb ik ik 'm gejat?
Ik heb deze avatar gekregen van een jongen uit de states die een heleboel van dit soort avatars heeft...en ik heb 'm al bijna 2 jaar op alle forums waar ik zit.![]()

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Er komen eigenlijk redelijk wat klachten over je avatar. Misschien heb je een vermoeden waarom... Sommige mensen houden nu eenmaal niet van cartoons!
Misschien wil je overwegen om een andere te pakken?

Origineel geplaatst door BananaWorld
Een subtiele beweging gaat nog wel.........

Er komen eigenlijk redelijk wat klachten over je avatar. Misschien heb je een vermoeden waarom... Sommige mensen houden nu eenmaal niet van cartoons!
Misschien wil je overwegen om een andere te pakken?

Origineel geplaatst door Javascript
Mensen die er echt last van hebben, kunnen boven naar het knopje 'extra' gaan 'Internet opties' tabblad geavanceerd onderaan bij multimedia kan je plaatjes uitzetten![]()

Origineel geplaatst door cyan_circle
nee niet doen! tieten zijn cool.
wat een overdreven nederlandse lulligheid toch weer. alles waar "iemand anders" zich aan zou kunnen storen, moet aangepast worden.
de discussie over sexisme wordt ook snel van het forum verwijderd. vind ik prima, maar die klachten waar je het nu over hebt zijn dus onzichtbaar voor de forumleden.
dus het aanpassen van de avatar is niet nodig. ik vraag publiekelijk of javascript 'm wil houden.
[ik ben gewoon heel principieel in tietgerelateerde zaken]
Origineel geplaatst door matt second
Ik wil je toch vragen er rekening mee te houden dat dit synthforum voor iedereen is (elke leeftijd, elke geloofsovertuiging e.d.). Aanstootgevende zaken zijn hierbij geen positief bijdragende factor. Het plaatsen van dergelijke afbeeldingen dragen niet bij tot een betere informatie-uitwisseling over synths en het gebruik daarvan.
Ola! Je moet wel beseffen dat er ook andere op het forum zijn, die mij juist beschuldigen van het er niets van zeggen. We zijn hier met een paar duizend mensen en ik zou persoonlijk niet willen dat ze allemaal hetzelfde als jou zouden denken, alhoewel, is wel gezellig ouwehoeren!Origineel geplaatst door cyan_circle
nee niet doen! tieten zijn cool.
wat een overdreven nederlandse lulligheid toch weer. alles waar "iemand anders" zich aan zou kunnen storen, moet aangepast worden.
de discussie over sexisme wordt ook snel van het forum verwijderd. vind ik prima, maar die klachten waar je het nu over hebt zijn dus onzichtbaar voor de forumleden.
dus het aanpassen van de avatar is niet nodig. ik vraag publiekelijk of javascript 'm wil houden.
[ik ben gewoon heel principieel in tietgerelateerde zaken]
Nu weer avatars...
VL-one zit te spelen en
Origineel geplaatst door Javascript
Op 't internet ben je schuldig aan het schenden van copyrights totdat het tegendeel bewezen isOrigineel geplaatst door Javascript
.Jatwerk vind ik een beetje straffe term, een hele hoop mensen lopen met beeldmateriaal rond dat niet van hunzelf is. Dat je 'm zelf niet gemaakt hebt neem ik zo wel aan, tenzij je het tegendeel kan bewijzen, maar aan de andere kant heb ik je ook niet onterecht met andermans veren zien paraderen. Om dat jatwerk te noemen terwijl de rest ook niet zonder zonde is? Pfff.Ik heb deze avatar gekregen van een jongen uit de states die een heleboel van dit soort avatars heeft...en ik heb 'm al bijna 2 jaar op alle forums waar ik zit.![]()
. M'n ondertitel.. nou, da's een tweede
.