De leukste avatar

De leukste avatar

• Die van mij

Stemmen: 63 50,0%
  • Die van jou

Stemmen: 5 4,0%
  • Die van een ander

Stemmen: 20 15,9%
  • Wat een onzin

Stemmen: 38 30,2%

• Totaal aantal stemmers
    126
Origineel geplaatst door Alpha1
Een.........euhmm...

een Yoozer?

Origineel geplaatst door gemmetje
een dodo die, over de bergen kijkende, zit te bedenken welke abstracte paringsdans hij nu eens ten uitvoer moet gaan brengen ?

zonder suk6 overigens, kijkende naar het huidige aantal dodo's: 0

Origineel geplaatst door Freakydile
Heb het altijd al een condor gevonden,
ik dacht dat ik niet goed snik was. ;)

Axel

ik hoop dat jullie een geintje maken... kijk 'ns naar wat er boven m'n avatar en onder m'n naam staat.

Origineel geplaatst door Yoozer
ik hoop dat jullie een geintje maken... kijk 'ns naar wat er boven m'n avatar en onder m'n naam staat.

Yep...ik kreeg stiekem ook al de associatie met die arend uit de Muppet-show

Deze dus:

Attachments

• kermit&sam.jpg
    kermit&sam.jpg
    20,8 KB · Bekeken: 96
[belgmode on] Nou, ik zie er echt geen egel in hoor [/belgmode off]

Axel :P

Origineel geplaatst door Nolet
Die jongen lijkt dus ECHT op mijn broer. Heel eng, want mijn broer is ook nog fan van Modern Talking. Hij heeft alleen geen rijbewijs...pheww....

Oeh, das idd best eng. Weet je ook de naam van dat lied van Modern Talking die je in die reclame hoort? Ben ik nog steeds heel benieuwd naar.

Thanks!!!!!!!!

Die Modern Talking lui zien er best flikkerig uit ja... ze staan allebei elke keer zo op de foto: :D:D

Origineel geplaatst door Nolet
Die jongen lijkt dus ECHT op mijn broer. Heel eng, want mijn broer is ook nog fan van Modern Talking.

Nog enger wordt het als jij ook nog op je broer lijkt.....

Dat originele nummer van Modern Talking is inmiddels uit de reclame geknipt. Hebben ze een of andere Nederlandse vertaling van gemaakt, wat overigens nergens op slaat.

Nummer heet overigens: "You can win if you want" en staat op: Modern Talking - Back For Good - The 7th Album 1998

En nu terug ontopic...

...ik zie dat die van mij nog altijd
met 51% op kop staat 8)

Back