Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door trigg
- Makkelijk editen op je PC scherm
- Easy drag-and-drop van allerlei type audio bestanden.
- Geen geouwehoer met SCSI-kabels
- Makkelijk te vervangen voor updated versies
Ik zou alleen voor een hardware sampler kiezen als je die ook live mee zou willen nemen op het podium.
ook kunnen. Dat vind ik er nu ook zo mooi aan.

Origineel geplaatst door sublib
Ik kies voor en een goede pc en hw sampler en een softsampler mag-dah-ook? Waar moet ik dan op stemmen???

is dat nodig dan?Origineel geplaatst door fuse
Een sampler kan geen 300Gb disken aan.
Origineel geplaatst door Catalunya
a.s. zaterdag op Boris of Maud![]()
Origineel geplaatst door Exzit
Dan toch wel Boris!
ooooow...t ging om t zingen....
Origineel geplaatst door MIDIoot
AUB geen Idols discussie hier. IK HAAT IDOLS!!!![]()

Origineel geplaatst door ikke
-Een sampler is sneller, stabieler, je hebt geen muis en scherm nodig (dus geen nekpijn en geen last van een 'klauwhand').
-Een sampler is in de meeste gevallen goedkoper ook. ( softsampler= PC + soundcard + kontakt etc )
-Een sampler klinkt beter! (die geluidskaartjes van 500 - 1000 euro hebben niet zo'n goede convertors!!)
-Sampler heeft (bijna?) geen latency!
-Sampler = samplen en move on! (dit is niet het geval bij een softsampler, waar je steeds tussen apps moet switchen)
Als je nu vroeg synth of softsynth... zou ik gaan voor softsynth!! ..... Waarom? .... Omdat het veeeeeeeel goedkoper is, Je jan er meerdere tegelijk gebruiken, vragen niet zoveel cpu als een softsampler, VA hardsynths zijn (naart schijnt) identiek aan VA softsynths!! Met een UC33 of andere MIDI controller is er geen probleem meer met 'hands on' controlling..