Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door bikkel
Hmm als je met Metasynth een plaatje kunt gebruiken voor geluid ja dan komt zo'n plaatje terug.

Origineel geplaatst door maxdox
Check deze link es voor de gein:
http://ourworld.compuserve.com/homepages/Peter_Meijer/javoice.htm
Dit is een javaprogje waar je muziek kan "tekenen". Zo "hoor" je een afbeelding!
).Origineel geplaatst door da goose
en dit kun je (samen met wat effecten) er mee maken...
vage track met een nog vager java script voor de gein gemaakt
Origineel geplaatst door Slipperman
Nou over die boodschappen:
Wie vanaf de Beatles plaat sergant peppers lonely hearts club band goed de nummers en de platen (hoezen en teksten) gaat bestuderen kan de conclusie trekken dat Paul McCartney is overleden en is vervangen door een dubbelganger. Dit is wetenschappelijk bewezen door een oud en een laat nummer met mc Cartney erop te decoden en van de stem een patroon te maken. De patronen waren verschillend wat op 2 verschillende personen wijst. Heel bizar. Een ander goed beatle voorbeeld is Revolution 9. Draai het stukje "number 9" (aan het begin) maar eens achteruit. Dan hoor je zoiets als Turn me on dead man. Om een voorbeeld te noemen. Ook tussen Blackbird en het voorgaande nummer hoor je wat raars (precis op de plek waar het ene nummer stopt en het andere begint). Dit achteruit draaiend levert Paul is dead now I miss him I miss him etc. op.
Vandaar. Ook de hoezen leveren wat op. the Magical Mystery tour is voorbeeld nummer 1. Als je Beatles achterom draait dan krijg je een nummer. Wie het belt krijgt de begrafenis ondernemer aan de lijn. (Of z'n assistent![]()
).
Ook I'm the walrus heeft op het einde wat. Een scene uit shakespears King Lear. Het punt waarin er over iemands dood word uitgesproken.
Nog wat van die onzin kan men vinden op srgnt pepper. Iets in het laatste nummer. Ook iets wat werd geroepen. Wat het was weet ik niet meer. Ook de leuke afbeelding geeft weer eens wat. De hand boven het hoofd van McCartney is de hand van een schrijver die het verhaal verzon van iemand die overleed en vervangen werd door een dubbel ganger. Ook het autootje met de rode voorruit en de pop zijn wel grappig.
Maar goed. Ik zal maar kappen he!

Origineel geplaatst door Slipperman
Nee, de hoezen heb ik zelf ook en de samples opgenomen digitaal en achteruit gedraaid. Ook heb ik zelf nog wel het een en ander gevonden in de video's.
Een programmaatje gebruiken is één ding.Origineel geplaatst door BasicSystem
Aphex Twin klinkt als een gestoorde gek, veel van zijn dingen zijn volgens mij gewoon bijna niet te maken met een conventionele set up dus dat hij dit programaatje gebruikt verbaast me niks.