Vrouwen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
dataton_3301_jun79_pg5_ck.jpg

Ik heb een dochter en een zoon,..
Ze worden allebei vrij unisex opgevoed maar toen mn dochter drie was wilde ze dr tuinpak niet meer aan en moest alles roze met glitters. Die kleine man wil alleen tshirts aan met robots of draken,.. Hij zei als eerste "eten" en zn tweede woord was (tjakker) tractor,.. hij spot een gafesien (graafmachine) of een ijsekwaan (hijskraan) aan de horizon over t polderlandschap met dodelijke precisie.
Toen ie 9 maanden was zat ie al achter de mc303 op de toetsen te rammen en aan de knoppen te draaien.
M'n dochter keek er niet naar om!
Hij slaat op die bongo's of t een lieve lust is.
M'n dochter speelt liever piano en acoustische gitaar.
Als je mn dochter een bananendoos gaf ging ze dr beer er in stoppen om m te badderen of om m in bed te stoppen,. Als je mn zoontje zo'n zelfde doos geeft gaat ie er in zitten en roept ie broembroem!

Beats me!

omdat het onmogelijk is een kind unisex optevoeden krijg je dit soort dingen het ligt niet alleen aan jou. je moet je zelf eens reflecteren dan zou je zien dat er heel wat op et merken valt over sekse, verbaal maar zeker ook nonverbaal. meestal is het zo dat dingen die meisjes doen zoals wijzen naar een mooie auto wordt er gelijk gezegt ja he dat is een mooi roze auto. hier uit kan je op maken dat er altijd wel wat vrouwlijks valt te onderscheide uit een misschien allerdaags iets van wat ze helemaal niet had bedoeld, alleen omdat het een meisje is pik jij er het meisjes ding uit, dat gaat onbewust. niks ergs aan. zoals een keer een moeder opmerkte toen haar zoon in een ballet jurk kwam aan gerend wat altijd een zeer sprankelende vrouw was ( lagen haar mond hoeken nou toch wel erg naar beneden) en kraamde ze uit dat dat ze het zeker niet erg vond dat haar zoon in een roze ballet jurk rond rende. (nonverbaal).

hier uit kan je opmerken dat het (psych) willen heel iets anders is dan doen. simpel weg door ongemeende zeggingen, negeren en te onthouden of andere (verdraaingen)interpertatie van dingen die zo helemaal niet bedoeld waren.

zelfs in je tekst geef je het al toe door interpretatie " Die kleine man" te zeggen, je zou nog net niet je spierballen laten zien. door dat ze weet dat ze geen man is krijgt ze er een appaties tegen en wil ze het absolute tegendeel en dat is roze en glitters.

Laatst gewijzigd:
zelfs in je tekst geef je het al toe door interpretatie " Die kleine man" te zeggen, je zou nog net niet je spierballen laten zien. door dat ze weet dat ze geen man is krijgt ze er een appaties tegen en wil ze het absolute tegendeel en dat is roze en glitters.

Neuuhh,..Da's maar gedeeltelijk zo,.
Bergen onderzoek dat uitwijst dat zowel nature als nurture een rol spelen hierin,.
Bovendien,. Hij was nog lang niet geboren toen zij al in glitters wilde lopen en mijn vrouw en ik wilden juist liever een stoere meid,..
Die kleine man noem ik pas zo sinds ie zich echt zo gedraagd,. en een echte testosteronbom is!
Daarvoor had ik echt geen flauw idee.

lees het boek van Dick Swaab. Erg veel van dit soort shit gebeurd tijdens de ontwikkeling in de baarmoeder.
En de rest van je leven moet je het daar maar meedoen :D

Jongentjes spelen echt liever met auto's dan met barbie's.....
Erg gaaf boek en goed en onderhoudend geschreven

ik denk dat er in NL veel meer zijn, dan hier op het forum zitten.
omdat synthforum bijna alleen maar uit mannen bestaat, lijkt het me ook niet heel toegangkelijk voor vrouwen/meisjes.
ik zou me andersom ook ongemakkelijk voelen op de Libelle dag : )

en Lady Ada natuurlijk, x0xb0x !

Freaks&nerds in die filmpjes, totaal niet interessant lol.

Tpoic heet "vrouwen". Niet "super modellen met grote knoppen".

Tpoic heet "vrouwen". Niet "super modellen met grote knoppen".

Dat eerste filmpje is al zoooooooooo suf, dat wijf doet eigenlijk niks met dat spul, daar heb ik het eigenlijk over.
Zijn oninteressante filmpjes, want er gebeurd niks.

Het plaatje van fjoesz is wel leuk :dubbel: :W

Gewoon accepteren: vrouwen&synths don't mix... topic closed :P

( btw: mn vriendin speelt basgitaar en af en toe laat ik haar wat synth dingetjes zien ( vind ze ook wel leuk, maar daar blijft het eigenlijk bij..het is gewoon een mannending ) )

Net als dat negers beter dansen wassen vrouwen beter af. Maar helaas is Cosey ook zonder Chris bakken beter dan wie dan ook op dit forum met synths, en dan bedoel ik ook echt serieus beter. Daarnaast dans ik als een neger, maar enkel als niemand kijkt. Kuis als een arabier zeg maar. En ik ben echt een mongool dat ik uberhaupt reageer in dit topic zeg, poe...

voor vrouwen moet je de studio uit en sociaal doen, of je bent heel erg goed en komen voor jou naar de studio. :D

Maar helaas is Cosey ook zonder Chris bakken beter dan wie dan ook op dit forum met synths, en dan bedoel ik ook echt serieus beter.

Ikke nie snap, wie/wat bedoel je?

http://en.wikipedia.org/wiki/Cosey_Fanni_Tutti

Maar het is maar een vrouwtje he...

Maar wat maakt haar nu zoveel beter met synths dan, want dat is niet duidelijk uit je link.
..als ik het doorlees lijkt het me een performer, geen synth guru.. ( maargoed, ik ken haar dus niet ).

Als ze inderdaad een synth guru is, leuk voor d'r... mail haar of ze lid wil worden. ;)

Maar het is maar een vrouwtje he

Ik heb nooit gezegd dat vrouwen niks met synths kunnen, de meeste hebben er gewoon niks mee.. that's all.
Dit topic heeft gewoon weinig zin, want er zijn realistisch gezien gewoon erg weinig vrouwen die ECHT met synthese bezig zijn.
Voor veel is het gewoon te technisch, of ze vinden het "eng".

Het is toch ook te erg dat ik op de proppen kom met een voorbeeldvrouwtje. Zal ik gelijk een voorbeeldneger doen? eentje die serieuze muziek maakt en niet enkel vrouwonvriendelijke neuktroep? Of een homo, eentje die niet nichterig doet? Of een gulle jood!

Ik geef het op. Wij maken muziek, vrouwen wassen af en de neger danst op ons graf. Ik ga de verzamelde werkjes van mevrouw Riefenstahl maar weer eens downloaden...

Het is toch ook te erg dat ik op de proppen kom met een voorbeeldvrouwtje. Zal ik gelijk een voorbeeldneger doen? eentje die serieuze muziek maakt en niet enkel vrouwonvriendelijke neuktroep? Of een homo, eentje die niet nichterig doet? Of een gulle jood!

Ik geef het op. Wij maken muziek, vrouwen wassen af en de neger danst op ons graf. Ik ga de verzamelde werkjes van mevrouw Riefenstahl maar weer eens downloaden...

ROFL!
...je klinkt nu net als een vriend van me, die denkt dat mannen&vrouwen 100% gelijk zijn.
Feit: mannen en vrouwen verschillen van elkaar ( er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel ).
Ik zou het ook leuk vinden als er hier meer vrouwen zouden zijn, geeft mss een ander sfeertje.. maargoed, zo is het blijkbaar niet ..anders waren ze er vast wel.

Ik zal mezelf nog ff quoten, omdat je denkt dat ik vrouw onvriendelijk ben of denk in oude kaders:
( btw: mn vriendin speelt basgitaar en af en toe laat ik haar wat synth dingetjes zien ( vind ze ook wel leuk, maar daar blijft het eigenlijk bij..het is gewoon een mannending ) )

Dat geeft ze zelf aan, zonder dwang! ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back