Vrouwen kunnen niet zonder mij, die ''roze'' ex Syrinx van me wel.
Die is in zeer goede handen.
Nee man,. Paars was ie!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vrouwen kunnen niet zonder mij, die ''roze'' ex Syrinx van me wel.
Die is in zeer goede handen.

Ik heb een dochter en een zoon,..
Ze worden allebei vrij unisex opgevoed maar toen mn dochter drie was wilde ze dr tuinpak niet meer aan en moest alles roze met glitters. Die kleine man wil alleen tshirts aan met robots of draken,.. Hij zei als eerste "eten" en zn tweede woord was (tjakker) tractor,.. hij spot een gafesien (graafmachine) of een ijsekwaan (hijskraan) aan de horizon over t polderlandschap met dodelijke precisie.
Toen ie 9 maanden was zat ie al achter de mc303 op de toetsen te rammen en aan de knoppen te draaien.
M'n dochter keek er niet naar om!
Hij slaat op die bongo's of t een lieve lust is.
M'n dochter speelt liever piano en acoustische gitaar.
Als je mn dochter een bananendoos gaf ging ze dr beer er in stoppen om m te badderen of om m in bed te stoppen,. Als je mn zoontje zo'n zelfde doos geeft gaat ie er in zitten en roept ie broembroem!
Beats me!
zelfs in je tekst geef je het al toe door interpretatie " Die kleine man" te zeggen, je zou nog net niet je spierballen laten zien. door dat ze weet dat ze geen man is krijgt ze er een appaties tegen en wil ze het absolute tegendeel en dat is roze en glitters.

Tpoic heet "vrouwen". Niet "super modellen met grote knoppen".

Maar helaas is Cosey ook zonder Chris bakken beter dan wie dan ook op dit forum met synths, en dan bedoel ik ook echt serieus beter.

Maar het is maar een vrouwtje he
Het is toch ook te erg dat ik op de proppen kom met een voorbeeldvrouwtje. Zal ik gelijk een voorbeeldneger doen? eentje die serieuze muziek maakt en niet enkel vrouwonvriendelijke neuktroep? Of een homo, eentje die niet nichterig doet? Of een gulle jood!
Ik geef het op. Wij maken muziek, vrouwen wassen af en de neger danst op ons graf. Ik ga de verzamelde werkjes van mevrouw Riefenstahl maar weer eens downloaden...
( btw: mn vriendin speelt basgitaar en af en toe laat ik haar wat synth dingetjes zien ( vind ze ook wel leuk, maar daar blijft het eigenlijk bij..het is gewoon een mannending ) )