Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door cyan_circle
muziek, film, podiumkunsten, ik ben erbij. hopelijk binnenkort ook nog adult entertainment.

Origineel geplaatst door Hover
Bende watjes, niemand die optie 2 durft te kiezen. Laat ik me dan maar als eerste outten.
De hele wereld draait om geld, waarom zou ik anders zijn. Tot vandaag moet ik echter vaststellen dat het grote geld nog even op zich laat wachten. Maar ik geef niet op.
![]()

Origineel geplaatst door cyan_circle
wat is eigenlijk het verschil tussen "voor de lol" en "het is mijn hobby"?
dacht ik ook niet.
Origineel geplaatst door gemmetje
Er zijn mensen die erg serieus met een hobby omgaan. Er zijn ook muzikanten die zich vol laten lopen en het dan op een kakafonisch jammen zetten. Zie hier de verschillen.![]()
mijn stelling: een hobby mag geld kosten ! dus hoeft het voor mij ook niks op te leveren.
en dan te jammen. Oja uiteindelijk wil ik er bakken met geld mee verdienen, wie niet!?! Het lijkt me niet dat hier mensen zijn die alleen muziek maken voor het geld. Het is eerder fantastisch als het je lukt om er geld mee te verdienen, maar mag (volgens mij) nooit de hoofd-reden zijn om muziek te maken!Origineel geplaatst door gemmetje
Wat is/was voor jou de reden om jezelf te verdiepen in muziek/synth's ?