Het viel me op dat de gemiddelde leeftijd drastisch omlaag is gegaan, tenminste van wat ik ervan zag op TV. Of ik wordt een oude lul, dat kan natuurlijk ook.
Is het trouwens "Cool" om Tiesto op Pinkpop gezien te hebben? Vaak wordt er m.b.t. die festivals wel Cool gesproken over welke bands je danwel niet gezien hebt. Maarja, dan wordt er gesproken over "jeetje wat een goede gitarist is dat he?" De meerwaarde van "het live" spelen onbreekt dus bij een act als die van Tiesto.
Wanneer tiesto echt zo bijzonder zou zijn, dan had hij dat lintje ook niet geaccepteerd.
Wanneer ik niet de maker van al mijn muziek zou zijn, maar daar wel mee te koop zou lopen, dan zou ik geen lintje willen hebben.
Die foto bewijst trouwens wel wat een "circus act" het eigenlijk wel niet is.
Maarja er zijn ook mensen die van het circus houden en aangezien Bassie & Adriaan als duo genokt zijn met het circus, is Tiesto een waardige vervanger.
Die recensie komt op mij eerlijk over, maar het cijfer wat hij geeft klinkt nou niet als algehele persvrijheid. Misschien woont de recensent in Breda en staat hij ingeschreven als woningzoekende. Tja, dan moet je de burgemeester aan je zijde hebben.
Volgens mij zit het zo. Er zijn veel tiesto aanhangers. Geef je een onvoldoende, dan kan het maar zo zijn dat de aanhangers zich tegen de organistaie ( VPRO?) keert wat die onvoldoende heeft gegeven. Misschien zoekt de VPRO nieuwe leden.