Tiesto op Pinkpop

Tiesto op Pinkpop

• Gekeken, vond er NIKS AAN

Stemmen: 12 30,0%
  • niet gekeken, EXPRES NIET

Stemmen: 12 30,0%
  • Niet gekeken, maar had wel gewild

Stemmen: 9 22,5%
  • Gekeken, WAS GAAF

Stemmen: 7 17,5%

• Totaal aantal stemmers
    40
Origineel geplaatst door gemmetje

Misschien een beetje kort door de bocht, maar op een popfestival als Pinkpop horen scheurende gitaren en rammelende drums, geen dj met een paar cd-spelers.
8)

Dat is ook echt wel mijn mening hoor, maar ja, Pinkpop moet blijkbaar toch IETS doen om meer mensen te trekken ???

Origineel geplaatst door Bass
Dat is ook echt wel mijn mening hoor, maar ja, Pinkpop moet blijkbaar toch IETS doen om meer mensen te trekken ???

Waarom ? Pinkpop is toch bijna altijd volle bak geweest ? Was er sprake van grote achteruitgang in de bezoekersaantallen ofzo ? Waarom hebben ze nog meer bezoekers nodig ? Dat grote terrein krijgen ze toch wel vol.

Wat de reden voor good-old Jan geweest is om dj's te gaan programmeren is me totaal niet duidelijk, misschien een poging om op hun sukses mee te surfen, of het gevoel dat "aan de behoefte van het publiek voldaan moet worden", als gevolg van hun grote populariteit. Maar dat ze hiermee de plank misgeslagen hebben, is toch wel duidelijk imo.

Volgend jaar op Sensation - the Black edition -> Lenny Kravitz.

es kijken of dat aanslaat...........:mexico:

Wat de reden voor good-old Jan geweest is om dj's te gaan programmeren is me totaal niet duidelijk, misschien een poging om op hun sukses mee te surfen, of het gevoel dat "aan de behoefte van het publiek voldaan moet worden", als gevolg van hun grote populariteit. Maar dat ze hiermee de plank misgeslagen hebben, is toch wel duidelijk imo.

Pinkpop wordt denk ik gewoon steeds commercieler...

Tja nu baal ik trouwens wel dat ik vorig jaar Evanescence heb vergeten op te nemen...shit :duivels:

Bericht door een moderator:
Ik heb eventjes wat troep verplaatst..

Aangezien het onderwerp Tiesto nog al gevoelig ligt, modereren we hier wat harder.

Kan dat dan ? Nog commerciëler ??

Jan Douwe Kroeske liep daar jaren geleden al met 'n camera op z'n nek, kaartjes kosten al jaren een rib uit je lijf, het is al jaren een toonaangevend, loeidruk festival waar artiesten komen van "net begonnen" tot "commerciële million-sellers".
Wat dat betreft niets nieuws onder de zon dus, imo.

Alleen een klein foutje gemaakt door te denken dat je een "standaard-publiek" wat daar komt om zich vol te gieten, zakken wiet leeg te paffen en te crowdsurfen op de klanken van een snerpende gitaar kunt vermaken met een dj.

edit: typo

Alleen een klein foutje gemaakt door te denken dat je een "standaard-publiek" wat daar komt om zich vol te gieten, zakken wiet leeg te paffen en te crowdsurfen op de klanken van een snerpende gitaar kune vermaken met een dj.

Aan de beelden te zien was dat nog gelukt ook [helaas]...

Aan de beelden te zien was dat nog gelukt ook [helaas]...

ja, ok, maar dat zijn dan ook beelden van het publiek dat WEL kwam, en niet van de mensen die wegbleven......

En dan? Mag er nog geld verdiend worden?

Aan mij is dat hele Pinkpop een beetje voorbij gegaan incluis onze Thijsje.
Lekker in de studio klooien enzo. Ook fijn. :)

Origineel geplaatst door fuse
En dan? Mag er nog geld verdiend worden?

Aan mij is dat hele Pinkpop een beetje voorbij gegaan incluis onze Thijsje.
Lekker in de studio klooien enzo. Ook fijn. :)
Ik vond Wealthy Beggar wel leuk met een Korg MS2000r en een Casio VL-tone. :)

Verder veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mpcs gezien en een prophet 5 en moog prodigy + voyager. Altijd leuk.

Wat ik van Moloko op tv gezien heb was wel grappig. Die gast achter al die synths was echt maf. Gaat ie op een gegeven moment gewoon op de toetsen van z'n grote orgel staan :)

oh en dat Chinese meisje van de Sugar Babes mag volgende keer gewoon een lang t-shirt aan doen. :D

Laatst gewijzigd:
Triestzo zal binnenkort wel met het Metropole orkest op de Netelbrand Drie zender
verschijnen; ja, het kan altijd nog erger....... maar dat gebeurt er nou eenmaal met je
als je in Platland gearriveerd raakt.
En dan een lintje.
De Holländische Wasserbombe van de dunce.
O, ja en een export zilveren harpje.
Produkt.

Alles is grappig, behalve dat,
ISPdeRuiter

P.S. Hoe luidt de Ascii-code voor de Ringel-s (Alt+...)??

....en dan Dinant Woesthoofd die plaatjes komt draaien op het komende Frequence-festival........... :confused:

Het viel me op dat de gemiddelde leeftijd drastisch omlaag is gegaan, tenminste van wat ik ervan zag op TV. Of ik wordt een oude lul, dat kan natuurlijk ook.
Is het trouwens "Cool" om Tiesto op Pinkpop gezien te hebben? Vaak wordt er m.b.t. die festivals wel Cool gesproken over welke bands je danwel niet gezien hebt. Maarja, dan wordt er gesproken over "jeetje wat een goede gitarist is dat he?" De meerwaarde van "het live" spelen onbreekt dus bij een act als die van Tiesto.
Wanneer tiesto echt zo bijzonder zou zijn, dan had hij dat lintje ook niet geaccepteerd.
Wanneer ik niet de maker van al mijn muziek zou zijn, maar daar wel mee te koop zou lopen, dan zou ik geen lintje willen hebben.
Die foto bewijst trouwens wel wat een "circus act" het eigenlijk wel niet is.
Maarja er zijn ook mensen die van het circus houden en aangezien Bassie & Adriaan als duo genokt zijn met het circus, is Tiesto een waardige vervanger.

Die recensie komt op mij eerlijk over, maar het cijfer wat hij geeft klinkt nou niet als algehele persvrijheid. Misschien woont de recensent in Breda en staat hij ingeschreven als woningzoekende. Tja, dan moet je de burgemeester aan je zijde hebben.
Volgens mij zit het zo. Er zijn veel tiesto aanhangers. Geef je een onvoldoende, dan kan het maar zo zijn dat de aanhangers zich tegen de organistaie ( VPRO?) keert wat die onvoldoende heeft gegeven. Misschien zoekt de VPRO nieuwe leden.:D

Volgens mij is pinkpop een beetje over,nieuwe generatie andere interesses.
Je ziet dat ook in de verkoop van muziek.
Las iets,dat Jan smeets volgend jaar een classic pinkpop wil houden,met oude bands als status quo.
Of iemand daar op zit te wachten.

Jan is de weg kwijt,en maakt als pinkpop ware een kat in nood,erg rare sprongen.

Origineel geplaatst door dupla mechanic
Volgens mij is pinkpop een beetje over,nieuwe generatie andere interesses.
Je ziet dat ook in de verkoop van muziek.
Las iets,dat Jan smeets volgend jaar een classic pinkpop wil houden,met oude bands als status quo.
Of iemand daar op zit te wachten.

Jan is de weg kwijt,en maakt als pinkpop ware een kat in nood,erg rare sprongen.

nee, je hebt het niet goed gelezen. Hij wil een apart podium op het pinkpop festival
waar classic pinkpop optredens plaatsvinden. Daar schijnt heel veel vraag naar te zijn.
Lijkt mij zeker geen verkeerde set. Dan trek je ook wat meer ouder publiek.
En voor bands al Status Quo en Golder Earing is genoeg publiek hoor!

Even snel uitgelegd.

Op een festival lijkt mij de bedoeling dat er goede muziek te beluisteren is.
Dat lijkt me logisch.

Dus -> Goede muziek - > Tiesto

Dus het was gewoon bruutje gaaf dat hij daar stond.

En by the way - > goede muziek is Commercieel
Dus dat gelul over commerciele muziek moet ook eens ophouden,
of willen jullie zeggen dat jullie niet van goede, mooie muziek houden?

Origineel geplaatst door anthonievos
Even snel uitgelegd.

Op een festival lijkt mij de bedoeling dat er goede muziek te beluisteren is.
Dat lijkt me logisch.

Dus -> Goede muziek - > Tiesto

Dus het was gewoon bruutje gaaf dat hij daar stond.

En by the way - > goede muziek is Commercieel
Dus dat gelul over commerciele muziek moet ook eens ophouden,
of willen jullie zeggen dat jullie niet van goede, mooie muziek houden?

Sorry Anthonie,
Dit is niet erg goed onderbouwd en je stelling klopt niet.
Er bestaat ook goede muziek die niet commercieel is.
Ik zie de discussie alweer de verkeerde kant op gaan.
Smaak is subjectief.

Back