msn

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bedankt, krijgen jullie van nu af allemaal spam voor penisvergrotingen, nutteloze kettingbrieven, en hot xxx teens.

't Is wel verstandig om even je adres te 'verbouwen' op de "naam at hotmail dot com" manier voordat je tot je nek in de ellende zit ;).

Origineel geplaatst door Yoozer
Bedankt, krijgen jullie van nu af allemaal spam voor penisvergrotingen, nutteloze kettingbrieven, en hot xxx teens.

't Is wel verstandig om even je adres te 'verbouwen' op de "naam at hotmail dot com" manier voordat je tot je nek in de ellende zit ;).

Effe geheel ter zijde, ik heb de laatste tijd last van
"Advertentie-spam". Zet ik een caravan te koop met
het mailadres er niet expliciet bij, maar wel zo dat je door
op een link van de site kan mailen.

Krijg je van: "Hi, I live in spain and have a client
for you (en dan komtie) .Tourcaravans.
Etc blablabla...

Nou, het is dat het raar was en opvile bij deze,
maar je zou toch zo gereageerd hebben?

Plus nog de vele "kleinere marktplaatsachtige"
sitejes die zich willen opdringen per mail...

Grrrr...

Axel

Origineel geplaatst door Yoozer

Met m'n hotmail-adres ben ik verre van voorzichtig en het gekke is: op m'n hotmail-account heb ik geen last van spam !
mss is hotmail wel zelflerend, zodat de penisvergrotings-mails automatisch doorgestuurd worden naar mensen die er meer aan hebben als ik 8o)

M'n e-mailaccount van m'n provider is ook driftig in gebruik, maar daarvan strooi ik niet met m'n adres. Tot voor kort had ik op die account ook nooit last van spam (tot die fijne zieke-racistische-duitse-mail uitbraak......).

ik heb toch geen vrienden die me mailen, dus ik ben blij met alle spam die ik krijg 8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back