Eindelijk : Zomer!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door kris renton
ik vertrek vandaag naar dour festval:stupid zal mooi worden met dit weer :modder:

succes! ik ben ooit is bijna een schoen verloren in de DOUR modder.. :D
Dat wordt dus weer hink stap springen over alle modderpoelen..
Misschien dat "Lake Dour" weer onstaat?

ARv

In tegenstelling tot het weerbericht van dit moment schijnt hier keihard DE ZON!! YES!

bwoeaah.. na ff een middagje lekker te hebben gehad ..

het is niet leuk meer zo...:(

Attachments

• hetweer2.jpg
    hetweer2.jpg
    56,5 KB · Bekeken: 71
Jammer van het vele onweer, maar gistermiddag was het hier in limburgia toch mooi 30 graden!!! :)

Ik zat vorige week ik in Oost/midden Frankrijk voor m'n werk (Dijon,Chalon sur Saone en Macon in de ''Bourgogne'' dus) en daar was het niet veel beter als hier...
Ach morgenvroeg gaat om 2:30 de wekker en mag ik naar Bretagne eens kijken of het daar wel beter is..(meestal wel 8) )

haha.. in bretagne kan het ook aardig spoken.. maar het is wel mooi daar!

:duivels: :duivels: :duivels:

Goedver !!!
Zit je weer op je werk na het weekend...gaat de zon schijnen !!!!

:stupid

Nou eens even kijken of mijn tangaslip nog past, of is dat niet zo gepast op mijn werk ?

ik moet zeggen, turkije was best wel warm
leuke cd zaakjes daar, mp3 cd's met alle albums van 1 artiest bijv.
verder ook alles nep en gekopieerd natuurlijk
...net zoals die mooie Rolex van 5 euro :D

NONDEJU! :(

Al mijn kameraden zijn vanochtend vertrokken naar turkije (marmaris)!!! EN IK ZIT HIER OP ME STAGE UIT HET RAAM TE STAREN!!

maar nu hou ik wel geld over.. HAH! en daar heb ik een ks-rack voor gekocht!

Mijn auto is er gisteren mee opgehouden en mijn last minute vakantie is bij deze ook niet meer haalbaar. Helaas.. volgend jaar beter.

Wat een k*t weer ook weer deze week. Ik ga bijna iedere avond naar Nijmegen naar de Waalkade feesten onder de brug en dat heeft toch minder sfeer dan vorig jaar nu het niet echt zomers weer is. :(

De Aarde ('Gaya') heeft al 26 ritten rond de 'Zon' (een normale, middelklasse ster), op zich.

Een feit is, dat de Aarde (een planeet, in een uithoek van de Lokale Groep) warmer zal worden, gevolg: de wereld vernieuwt zich steeds.
Hoera.

'Reprodure yourself'.

zit hier op me werk en ik kijk naar buiten... wat een schitterend weer. Lekker benauwd, warm en bewolt. Heerlijk. EN Gelukkig hebben we hier geen airco.

:erm:

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
De Aarde ('Gaya') heeft al 26 ritten rond de 'Zon' (een normale, middelklasse ster), op zich.
1 'rit' duurt toch 1 jaar? Dan zijn het er toch wat meer? Overigens staat Sol geclassificeerd als een gele dwergster, niet een middelklasse ster.

Een feit is, dat de Aarde (een planeet, in een uithoek van de Lokale Groep) warmer zal worden, gevolg: de wereld vernieuwt zich steeds.
Hoera.

'Reprodure yourself'.
En dan weer koeler als gevolg van een ijstijd, tenzij we die tegenhouden ;).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back