Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik vond Irreversible wel sterk persoonlijk. Geen fijne kijkbelevenis, maar laat je wel nadenken over wraak etc.

Ik nomineer: More ants in the pants, een soort duitse american pie die in t engels nagedubt is en die ik keertje stomdronken bij een maat van me heb gezien die zichzelf helemaal onderzeikte van de humor, terwijl ik me kapot zat te ergeren (dieptepunt: een oma met staar die met een vibo een wcpot vol stront wil schoonmaken - ze denkt dat ze een electrische wc borstel vast heeft)

The day the earth stood still, de remake die nu in de bioscoop draait.

Een ongelooflijk afgezaagde standaard Hollywood-blockbusterfilm. Schandalig dat er met zo'n budget zulke slechte films gemaakt kunnen worden, met hele goedkope special effects. En Keanu Reeves bewijst maar weer eens dat hij een hele matige acteur is. Ben ik er toch weer ingetrapt... de trailer zag er best leuk uit namelijk.

:r

Zowat alle films uit Amerika!

Er zitten wel "leuke" films tussen maar ik kies liever een film uit andere landen die niet op het grote doek komen. De films op publieke zenders bijvoorbeeld. Want dat soort films zitten vol met karakter en dat is wat Hollywood, en naar mijn weten, het grote film aanbod Amerika niet heeft. :peukie:

Ah joh,.. da's flauw.

Het feit dat er gewoon nergens (behalve bollywood nu) zoveel films zijn geproduced is natuurlijk inherent aan het grote aantal nepzooi wat er tussen zit.
Maar dat betekent natuurlijk niet dat er percentueel meer shit wordt geproduceerd in Hollywood als bv in Frankrijk, Tokio of waar dan ook.
Het is net als met muziek. De rommel die wordt gepushed door de grote maatschappijen waar dan ook is op generlei wijze representatief voor de
echte goede producties die af en toe uit komen en het waarschijnlijk nooit zo
ver schoppen.

En zowiezo,. persoonlijke voorkeuren maken een produkt niet goed of slecht.
Ook niet de perceptie van semi-intellectuele critici of de ongefundeerde mening van een synthforum-lid.
Als een film goed scoort bij het grote publiek en door hen positief wordt gewaardeerd,..
dan is die film,. puur op nummers gebaseerd,.. per definitie niet slecht!!!
En da's dan jammer voor de gemiddelde hautaine middenklasse-hatende sophisticated criticus.

Het niet verschijnen op t witte doek en het niet verder schoppen dan de publieke omroep is dan ook geen criterium voor het predikaat "goede film".
Probeer maar es een maandje alleen je 1-, 2- en 3-button van je ir-zapper
te gebruiken en turf alle goede films.
Dat geneest je direct van je hollywoodcomplex,. (en je slaapprobleem)!

Gheheh,.. bladibla,.. Iemand al de "sex in the city movie" gezien? 8o)

films zoals...Rambo part 100

Dat stukje in Rambo 3 waar een Amerikaanse sergeant een rus waarschuwt dat de Afghanen niet te overwinnen/domineren zijn, maakt er imho een kwaliteitsproduct van (of in ieder geval maakt dat het niet de meest slechte film ooit is)

fitna is geen film,
na het zien ervan kwam ik in ieder geval tot de conclusie dat de pruik niet genoeg hersens heeft om zoiets in mekaar te zetten.
was meer een soort van hobbie broddelwerkje.
en mi mislukt.
gelukkig wel..................
stel je voor dat die feestneus de capaciteiten van Leni Riefenstahl heeft.
dan zou het misschien echt eng kunnen worden.
groeten,
jeroen

fitna is geen film,
na het zien ervan kwam ik in ieder geval tot de conclusie dat de pruik niet genoeg hersens heeft om zoiets in mekaar te zetten.
was meer een soort van hobbie broddelwerkje.
en mi mislukt.
gelukkig wel..................
stel je voor dat die feestneus de capaciteiten van Leni Riefenstahl heeft.
dan zou het misschien echt eng kunnen worden.
groeten,
jeroen

dat is dan toch wel het bewijs dat het de slechtste film ooit is...?
:)

na z'n film is hier nog z'n videoclip waar hij gelukkig zelf een mooie hoofdrol in vertolkt:

Ik vind het een beetje jammer dat nogwel enigzins 'te doene' films als slechtse ooit worden betiteld. Tevens jammer dat er films worden genoemd omdat men ondertussen gewend is aan het genre en het al 1000x heeft gezien. Men het als uitgemolken ervaart. Men het vergelijkt met andere top films. Het 'toevallig' uit Hillywood komt.. :') Care? Dat heeft gewoon werkelijk niets met filmkwaliteit van een film te maken.

ECHT énorm slechte, uitgebrachte films zijn er (helaas) meer dan genoeg hoor. Dan heb ik het over waardeloos acteerwerk, en slecht camerawerk, en bagger regie, brakke storyline, vreselijk geluid, etc. Om te beginnen bij "MANOS - The Hands Of Fate". Ik daag je uit om deze, zonder aandacht te verliezen, volledig af te kijken zonder in slaap te vallen - duurt 60 minuten ofzo. Dan is er natuurlijk "Meatcleaver Massacre".... 85 minuten. NOG saaier.... Welke van de twee erger is ben ik nog niet over uit, ik weet slechts dat ik je iets aandoe als je me deze voorschoteld. En menigeen met mij. Indien het je lukt beiden achter elkaar aandachtig (en nuchter ;)) af te kijken zonder ook maar 1x te zuchten of te gapen krijg je een krat bier van me.

Het enige pluspunt aan die Torgo gast is dat hij snel de set kan overrennen met zijn bochel; hele kunst hoor. De camera houd het kennelijk niet bij haha. FTL :( Laag budget is 1 ding. Maar een film van 60 minuten waar je 10 minuten lang een hand (maar half in beeld) ziet is echt NOT done!. Zelfs Horizonica (waar ik overigens in mee gespeeld heb) was een laag budget en is eindeloos beter op alle fronten.

Zowat alle films uit Amerika!

Er zitten wel "leuke" films tussen maar ik kies liever een film uit andere landen die niet op het grote doek komen. De films op publieke zenders bijvoorbeeld. Want dat soort films zitten vol met karakter en dat is wat Hollywood, en naar mijn weten, het grote film aanbod Amerika niet heeft. :peukie:

Kom nou, er komen jaarlijks ook 1000nden "independed" niet hollywood films uit amerika. Films van de publieke omroep...van die multiculti propaganda die van onze belastingcenten wordt betaald met c-acteurs en scripts die worden geschreven door mensen die op het geestelijk nivo zitten van 13 jarige tiener meisjes zeker, wat een karakter zeg. Dat mogen ze van mij gewoon opdoeken die handel.

independence day
geen doorkomen aan, hoe krijgen die gasten het toch voor mekaar.
zoveel miljoenen uitgeven aan zo'n klotefilm, en dan met zo'n bedroevend resultaat komen.
de 10tallen reclameblokjes tussendoor hadden meer kwaliteit en een beter verhaal.
en dan die waardeloze mislukte heldenmuziek eronder, met trompetten en missionarissamples:bekdicht:
sjeesuz, hoe is het mogelijk, wat een bagger.................
:biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back