Ik vond Irreversible wel sterk persoonlijk. Geen fijne kijkbelevenis, maar laat je wel nadenken over wraak etc.
Ik nomineer: More ants in the pants, een soort duitse american pie die in t engels nagedubt is en die ik keertje stomdronken bij een maat van me heb gezien die zichzelf helemaal onderzeikte van de humor, terwijl ik me kapot zat te ergeren (dieptepunt: een oma met staar die met een vibo een wcpot vol stront wil schoonmaken - ze denkt dat ze een electrische wc borstel vast heeft)
Ik nomineer: More ants in the pants, een soort duitse american pie die in t engels nagedubt is en die ik keertje stomdronken bij een maat van me heb gezien die zichzelf helemaal onderzeikte van de humor, terwijl ik me kapot zat te ergeren (dieptepunt: een oma met staar die met een vibo een wcpot vol stront wil schoonmaken - ze denkt dat ze een electrische wc borstel vast heeft)

) af te kijken zonder ook maar 1x te zuchten of te gapen krijg je een krat bier van me.
Laag budget is 1 ding. Maar een film van 60 minuten waar je 10 minuten lang een hand (maar half in beeld) ziet is echt NOT done!. Zelfs Horizonica (waar ik overigens in mee gespeeld heb) was een laag budget en is eindeloos beter op alle fronten.