Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Alex Omega
Alles met Richard Gere....
/B]

Origineel geplaatst door sander
Nauw ik vondt de vrouwelijke hoofdrol speelster toendertijd wel de moeite waard![]()
Origineel geplaatst door C738
-Indiana Jones deel 3 (das toch die met Sean Connery?): Deze film hangt van de toevalligheden aan elkaar. Plus dat stukje in die tank met de rondketsende kogel is ook errug nep. Entertainment voor op kinderfeestjes en in de TV kamer van een bejaardencentrum, meer vind ik het niet. Indiana jones and the holy grail is nog wel een okay film (die zag ik toen ik de kinderfeestjes leeftijd had.)
-C-
Origineel geplaatst door Camiel Toe
:confused: Uhm, dat is dezelfde film, althans in deel 3 gaan ze op zoek naar de holy grail. :confused:
Origineel geplaatst door sander
Pretty Woman dus ook?
Nauw ik vondt de vrouwelijke hoofdrol speelster toendertijd wel de moeite waard![]()

Origineel geplaatst door Errol
laatste slechte film die ik onlangs zag was "Once upon a time in Mexico"
Helemaal uitgekeken omdat ik niet kon geloven dat het zo boring was.
Die film is de max! Hij is zo opgefikt en overdreven dat ie goed wordt. OPt laatste als Johnny Depps' ogen eruit zijn en ie iedereen aan flarden schiet me een begeleider... SChitterend gewoon!!
Origineel geplaatst door cns
Show time met Eddy Murphy en Robert de Niro Jezus wat een troep zeg.
Euh Twins, Pretty Woman, Underworld, Stuart Little, Scream, eigenlijk te veel om op te noemen.
Zo ook die vage film met Fat ass Lopez, eigenlijk al haar films, behalve money train had ze een kleine rol in.
Soms wel gieren! (En Scream is ook een goede, Pretty woman en Twins ook ..
)
) Hoewel 'Out of sight' (ook met Lopez) wél een goede film is! Moet je maar ns zien. Don Cheadle speelt hier een super-rolletje in! 
)
Origineel geplaatst door ikke
Die film is de max! Hij is zo opgefikt en overdreven dat ie goed wordt. OPt laatste als Johnny Depps' ogen eruit zijn en ie iedereen aan flarden schiet me een begeleider... SChitterend gewoon!!
![]()
Desperado, El mariachi en Once upon a tim in Mexico zijn goede films.
Origineel geplaatst door ikke
Die film is de max! Hij is zo opgefikt en overdreven dat ie goed wordt. Desperado, El mariachi en Once upon a tim in Mexico zijn goede films.
Origineel geplaatst door demian
Wat ik ook ene echte zaadfilm vond : The Sixth Sense .. boring boring ..
En bijna alle films van of met Clint Eastwood ná zijn 'western- en Dirty Harry periode' (want die films zijn weer wel geweldig)