Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door BananaWorld
Iemand wel eens 'the avengers' gezien. Nee......., houden zo. Het verhaal is niet boeiend en voor de rest een ietwat mislukte James Bond omgeving.
Dat is verschrikkelijk idd...
@Hooihuis: bedoel je de nieuwste exorcist, die de afgelopen tijd in de bioscoop draaide? Wat een kutfilm is dat zeg....

of de dominee? pp muller en frank lammers spelen wel o.k. maar het geluid is slecht.. dat iemand z'n naam er onder heeft durven zetten (metasound)
geen enkele dynamiek geen omslagpunten. de montage is slecht. alles recht snijden en dan ineens een fade die nergens op slaat. in uitvoering denk ik wel de slechtste film aller tijden

vond muller ook wat houterig acteren in de dominee, alleen lammers was echt goed (en dan die chantal jansen...eerst plat a'dams en dan met r musicalaccentje :confused: )

maar t ergstye vind ik het verhaal, waar ze zo'n uitgelezen kans hadden om een goede film over het leven van bruinsma te maken hebben ze dat zo verkloot door er een of andere achterlijk fictief drama van te maken, doodzonde..

nee, hoor ik voor het eerst

in het geval van de dominee gaat het niet op.. die is absoluut per definitie slecht

Een Eindhovense zombiefilm met een paar duizend figuranten. Een slechte film proberen te maken die zelfs niet slaagt in slecht zijn, een wanprestatie van formaat.

Ik heb zelden een film gezien die slechter was dan 'the Hebrew Hammer'.

hebrew_hammer_02.jpg

... een komisch bedoeld geheel met 'grapjes' waarvoor je je plaatsvervangend schaamt, en een plot dat alleen geschreven kan zijn door iemand onder invloed van LSD.
Ik snap wel dat het een soort parodie op slechte blaxplotation movies moet zijn, misschien was het grappig geweest als 3 minuten durende act tijdens de Lama's ofzo, maar andddderrrrhaaallffffff uuuuuuurrrrr.......

:stupid :stupid :stupid

De 3 euro die hij moet kosten in de uitverkoopbak zijn er 4 teveel.

Een kameraad van me had laatst Transporter 2 gekocht op DVD. We dachten: Jason Statham, die moet wel garant staan voor een flinke dosis actie en humoristische Britse one-liners...Na een kwartier hebben we deze film uit moeten zetten, omdat we gewoon niet door deze taaie film heen konden komen.

ik begrijp niet hoe mensen het in deze tijd van internet (IMDB) etc. nog voor elkaar krijgen een slechte film te zien.
Daarom van mijn kant: de beste films van de laatste tijd:
Apocalypto
Children of Men
Crank

Ben bang voor de nieuwe Rambo-film.. Jawel, die wordt gemaakt en mèt Sly Stallone.... :erm:

Re: Meest slechte Films ooit

Ik vind films met in de hoofdrol Dolf Lundgrun de meest belachelijke films die er zijn
Stupiditeit te over,echte Shitfilms!:kont:

Re: Re: Meest slechte Films ooit

Re: Re: Meest slechte Films ooit

Origineel geplaatst door Phantom
Ik vind films met in de hoofdrol Dolf Lundgrun de meest belachelijke films die er zijn
Stupiditeit te over,echte Shitfilms!:kont:

Dat heb ik nou ook met alle films waarin Steven Seagal opduikt. Op één uitzondering na: Critical Decision. Maar in die film ruimt Seagal dan ook het veld voordat het echt vervelend begint te worden.

Re: Re: Re: Meest slechte Films ooit

Re: Re: Re: Meest slechte Films ooit

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Dat heb ik nou ook met alle films waarin Steven Seagal opduikt. Op één uitzondering na: Critical Decision. Maar in die film ruimt Seagal dan ook het veld voordat het echt vervelend begint te worden.
Seagal is inderdaad een van de meest waardeloze acteurs ooit :halleluja

Re: Re: Re: Re: Meest slechte Films ooit

Re: Re: Re: Re: Meest slechte Films ooit

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Seagal is inderdaad een van de meest waardeloze acteurs ooit :halleluja

en dan ook nog dat klein manneke,ben z'n naam kwijt,gaat ie in de film naar vietnam om te vechten
hij had ook z'n vervelende trooper serie,hij heeft lang blond haar
en die armetierige zielepoot Seagal heeft ook wel eens een vrouw geslagen,heb ik gelezen,
iemand die een vrouw slaat vind ik een laffe hond

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back