Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
......die straal waarmee die aliens alles verwoesten...daar vliegt die aan het eind gewoon met zijn F16 in, die bil smid....:stupid da ken tog nie:confused:

:D Je bent idd meer tijd kwijt met op te noemen wat er allemaal niet kan, dan wat er wel kan in Independence Day.

Maar erger dan dat soort slordigheden vind ik die cliche-Hollywood-helden compleet met ontroerend muziekje op de achtergrond en een traantje in de ooghoek. En altijd weer die cliche relaties die ontstaan, ook als de halve wereld in de as ligt en de andere helft morgen aan de beurt is. Op zulke momenten hoop ik altijd dat die aliens terugkomen met 10.000 schepen om het karwei vlot af te maken :r

Jazeker! En vanavond komt "Frankenfish" op TV....dat wordt dus
kijkuuh!!!

(alleen die titel al.....ben benieuwd of hij straks in deze draad nog terug komt :D
ik had hem ook al gepost, werkelijk zo verschrikkelijke film haha, heb hem orgineel op dvd:P

Ik vind Independence Day best wel een vermakelijke film :)

Kijkt lekker weg zoiets..niet teveel nadenken erbij.

Ik vind Independence Day best wel een vermakelijke film :)

Kijkt lekker weg zoiets..niet teveel nadenken erbij.

Ahum.... en je vermaakt je zeker ook met GTST? :D

Maar ik vin het gros van Hollywood onzin vaak hersenloos.....vooral rampen films...die Amerikanen denken werkelijk waar dat Amerika de gehele aarde bedekt.........

En wat vinden we van Cloverfield? Waar in godsnaam komt ineens dat monster vandaan? :confused::confused::confused::Z:z

En oja ik heb echt al meerdere films in me leven uitgezet....ze zijn zo slecht dat ik de titels gewoonweg niet opsla....is gewoon zonde van opslagruimte......het telefoonnummer van mijn opa en oma weet ik ook nog uit mijn hoofd en die zijn beide al meer dan 20 jaar dood.:confused:

324106. In 1978 kon je me daar gewoon op bellen. Zette ik(of ma of pa) met liefde het lichtgrijze plastic aan het oor en desnoods Ad Visser wat zachter. Had een mens maar ook een shift-delete, denk ik wel ns...

En wat vinden we van Cloverfield? Waar in godsnaam komt ineens dat monster vandaan? :confused::confused::confused::Z:z

Ja man,.. cloverfield,. dat was echt de grootste tijdverspilling ever,.. man man,.. wat was dat slecht.

Ik kijk iedere dag 1 of meer films,.. maar ik kijk de meeste alsof ze behang zijn,..
Ik ben 1 van die mafkezen die altijd alles aan heeft staan.
Internet pc met twee monitors,.. 1 voor de film dus,.. tv staat dan aan op very disco channel zonder audio ,. laptop voor de daw,. er draait altijd wel een miranda met al mn contacten en dan nog handsfree bellen ook als t ff kan.

Vandaar dat de meeste films mijn aandacht niet kunnen grijpen.
Zelden laat ik alles vallen voor een film.

Zo zag ik bv vorige week angels and demons,.. wat een slechte film man,.. lousy gecast en ondermaats acteerwerk van anders toch wel aardige acteurs.
Maar heb wel een vette nieuwe liveset in mekaar gedraaid tijdens die kino,.. dus daar was t dan wel weer goed voor.

veel films zijn een belediging van ons intellect met allerlei fluffy shit terwijl er een duistere ondertoon in zit welke alleen kan worden begrepen door insiders, de rest van de schapen gaat mee in the flow en weet bij god niet waarom... de meeste films zijn niets anders dan subtiel mind conditioning... let maar eens op bepaalde details die complete geen sense maken maar wel een diepe betekenis hebben... bijv. een bepaalde tijd op een horloge of vormen van gebouwen die dan ff in beeld komen die voor een niet-kenner totaal onschuldig en nergens toe lijken te doen...

veel films zijn een belediging van ons intellect met allerlei fluffy shit terwijl er een duistere ondertoon in zit welke alleen kan worden begrepen door insiders, de rest van de schapen gaat mee in the flow en weet bij god niet waarom... de meeste films zijn niets anders dan subtiel mind conditioning... let maar eens op bepaalde details die complete geen sense maken maar wel een diepe betekenis hebben... bijv. een bepaalde tijd op een horloge of vormen van gebouwen die dan ff in beeld komen die voor een niet-kenner totaal onschuldig en nergens toe lijken te doen...

Aluhoedjes-alarm! Oh boy...

Maar effeserieus, jaja, dat had ik nou ook met Cloverfield, Independance Day en Benjamin Button, en Transformers en The Dark Knight en Monsters vs. Aliens en Coraline en De geheime Deur, weet je wel dat ik zoiets had, van, ja maar, dat KAN toch Helemaal NIET!

Dus dat waren vast hele slechte films, maar ja ik heb er ook geen verstand van eigenlijk.

Ik vraag me nu toch af je bedoeld 6....

en dat is dus de standaard reactie van de meeste mensen als het daar over gaat...

de schaapherder is niet meer nodig, de schapen houden elkaar in toom...

Rustig aan maar, ergens heb je wel gelijk, ik heb laatst dit boek gelezen, en ja, hollywood-produkten zitten in feite boordevol propaganda, maar dat is niet per se bewust, dat zit gewoon ingebakken in het hele industriele-entertainment complex enzo,

Amazon.com: A Certain Tendency of the Hollywood Cinema, 1930-1980: Robert B. Ray: Books

Ik kijk weinig films maar dramatisch dieptepunt was toch wel De Gulle Minnaar. Slecht script, slecht geacteerd, slechte geluidsynchronisatie, eigenlijk was er niets goed aan deze film. Of ja, er zaten wel redelijk veel tieten in

Ik kijk weinig films maar dramatisch dieptepunt was toch wel De Gulle Minnaar. Slecht script, slecht geacteerd, slechte geluidsynchronisatie, eigenlijk was er niets goed aan deze film. Of ja, er zaten wel redelijk veel tieten in

Dan kan het nooooooit een slechte film zijn geweest.....:D

Ahum.... en je vermaakt je zeker ook met GTST? :D

Maar ik vin het gros van Hollywood onzin vaak hersenloos.....vooral rampen films...die Amerikanen denken werkelijk waar dat Amerika de gehele aarde bedekt.........

1e: nope, hou niet van soaps en ZEKER geen NL'se.. (Synthforum is een uitzondering)

2e: :okdan: Top toch? Heerlijk hersenloos over-the-top vermaak! Moet op m'n werk al teveel nadenken..! [okee, moet er wel voor in de stemming zijn.. zoiets als 'Wanted' of de xXx (triple X-serie) films gaat me ook wel een beetje ver soms..]

3e: Cloverfield: :) jup, vind ik idd ook een goeie.

Kan ALLES wel onder de loep gaan nemen en kijken of er foutjes in zitten, maar films zijn vermaak voor mij, geen studieproject..

Ik weet bijna geen slechte films te noemen eigenlijk, slechte films zet ik altijd zo snel mogelijk af en daarna vergeet ik ze vrijwel gelijk.

Voor de thread met slechte ideeën... een slechte film tot het eind af kijken .. :D

Deze is een van de weinige films die ik halverwege heb uitgezet.. Hoe slecht ook: meestal kijk ik ze toch helemaal, maar die ging echt te ver..

:erm: nu vraag ik me even af of ik deze niet al genoemd heb ooit,,..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back