Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Unbreakable

Re: Unbreakable

Origineel geplaatst door Vizion
Een film die ik heb uitgekeken omdat ik in de bioscoop zat..
Aan het begin lijkt het nog wat, maar het spannendste aan de film was het wachten tot
er iets spannends zou gebeuren.. wat een misser :Z

Die was inderdaad echt heel erg. Supergoede acteurs...en dan zo'n stinkfilm...volgens mij heb ik 'm niet eens uitgezien. Uit verveling de band maar stopgezet.

Waar ik ook wegloopneigingen bij kreeg was de Matrix 3 onlangs....wat een hoop nietszeggende dingen achterelkaar....

Origineel geplaatst door sander
mwa, amsterdammed en schatjes hebben wel wat. Ciske de Rat vondt ik vroeger
ook wel te pruimen.

Ik wou net Amsterdamned opgeven als slechtste film allertijden, je ziet ze onderhand nog af
en toe een beetje knijpen met hun ogen omdat ze hun texten effe nie goed kunnen lezen,
die ze lopen voor te lezen, maar wat je nie ziet, omdat de man met de text op een groot bord
nog maar net buiten beeld staat.
Die film is zo slecht dat die man waarschijnlijk nog in de weg staat voor de cameraman op het moment dat die eigelijk iets spannends gefilmd zou hebben. Simon van Collum stal zelfs nog de show met z'n vrouw in de waterfiets.
Ik kan zo nog wel uren doorgaan, maar dat is die bagger niet waard

Maar een film is alvast deslechtste film allertijden voor het geval die nog ooit uitkomt,
en dat is..............

'Oppassen!, the movie'

Ik vind Amsterdamned geweldig! :D

M'n favoriete scene is dat die twee agenten in dat orgel rijden en dan prachtig naturel "Shit! Kut!" zeggen

Ik lig iedere keer weer helemaal dubbel om die stemmen :D Komt dubbel zo erg over omdat het volgens mij nagesynchroniseerd is (blijkbaar was 't toen erg moeilijk om in de buitenlucht goed spraak op te nemen ofzo en hebben de acteurs de stemmen opnieuw ingesproken)

Origineel geplaatst door too much
Maar een film is alvast deslechtste film allertijden voor het geval die nog ooit uitkomt,
en dat is..............

'Oppassen!, the movie'

:D

Oppassen! moet wel de meest tenenkrommende serie zijn die ooit gemaakt is....

Origineel geplaatst door Nolet
:D

Oppassen! moet wel de meest tenenkrommende serie zijn die ooit gemaakt is....
Nou, Oppassen! is meesterlijk vergeleken met "Bergen-Binnen"

Oppassen! is gewoon sadisme in de ergste vorm tot de macht infinity, vooral als de afstandsbediening zo ver weg ligt dat je helemaal moet bewegen om hem te pakken, hell on earth zeg ik je!:duivels:

Persoonlijke afkeuringen mogen dan aan smaak gerelateerd zijn maar er zijn ook films die IEDEREEEN bijzonder slecht vindt.

Oppassen is echt te erg....gelukkig is dr geen film van gemaakt.....

Origineel geplaatst door fuse
Persoonlijke afkeuringen mogen dan aan smaak gerelateerd zijn maar er zijn ook films die IEDEREEEN bijzonder slecht vindt.

Titanic ?
Pearl Harbour ?

Origineel geplaatst door dione
Whahahahahahahahahaaaaaa.........:D .....wat is dat nou weer ??
ja weetikveel, maar aangezien niemand de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven zul je wel vrij bagger zijn geweest in het spelen van jezelf }:|

OPPASSEN!!!

AAARGH!

volgens mij is dat een soort van dagopname voor slechte acteurs. Ik heb nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien die overacteren. Ook de timing van de dialogen is ronduit kut. Je kunt echt zien dat ze op elkaar wachten, omdat ze de tekst van de ander niet helemaal goed kennen. Ik heb jaarafsluitingen van de lagere school gezien waar de musicals nog beter van liepen. Vooral die irritante Harrie en zijn louche kameraad. Die mogen ze wat mij betreft wel tot hun middel in het beton zetten. Met de kop naar beneden!

...voor zover mijn oppassen trauma...

-C-

Je kent de hoofdpersonen wel goed voor iets waar je een hekel aan hebt....:D

De slechtste film in mijn collectie: Troma Studio's "A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell" :)
Goeie tweede: Starship Troopers.

Normaal vergeet ik slechte films vrij vlug, of ik kijk ze niet uit. Dan maar een selectie uit het laatste bioscoopbezoek.

Laatst Troy gezien, jezus wat een schijtfilm zeg... Het was weer broodnodig om er een mierzoet liefdesverhaaltje aan te knopen... De rest was ook maar zozo.

Kill Bill (deel 1) gezien in de bioscoop, met heel hoge verwachtingen (ik ben beetje fan van Tarantino films vooral zijn eerste dan), ik zat gespannen te wachten op intressante conversaties en komische / vreemde situaties, maar die kwamen er niet. Komt erop neer dat het gewoon een slice 'n dice film is... Echt een teleurstelling van jewelste. En waarom die film in tweeen splitten :confused: Dat ruikt / stinkt echt naar commercie.

Vond Kill Bill toch wel leuk....."My name is Buck,and i'm here to fuck" :D

star ship troopers was grandioos! ;)
geen verhaal, alleen schieten op beesten en special effects
fantastisch slecht, met hottie denise richards!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back